تهران - میدان انقلاب - روبه روی دانشگاه تهران - خیابان فخر رازی - نرسیده به خیابان جمهوری - ابتدای کوچه مهر - پلاک 4

آموزش نصب سانترال

دوره سانترال پاناسونیک در مجتمع آموزشی برق به 3 دسته سانترال‌های کم ظرفیت،پر ظرفیت و ام اس تقسیم بندی می شود که هر کدام از اینها کاربردهای مختلفی را در سازمانها دارند. در دوره سانترال پاناسونیک کم ظرفیت سری های TES ، TA و TEM مورد بررسی قرار می‌گیرند. سیم کشی این سانترالها بهمراه برنامه ریزی آنها برای سازمانهای مختلف و حالتهای مختلف آموزش داده می‌شود .

ما به شما آموزش می‌دهیم که بتوانید سانترال‌ها را در محل‌های مختلف نصب کنید و سیم کشی ها را انجام دهید و با توجه به نیاز سازمان آن‌ها را برنامه ریزی کنید. در سری پر ظرفیت که عموما برای سازمان‌های خیلی بزرگتر استفاده می شود ما آموزش کاملی از سیم کشی حرفه ای، باکس های mdf، کار با سیم های زوج های بزرگ و کاربردهای آنها را به شما آموزش می دهیم. سانترالها را بصورت کامل به شما معرفی میکنیم و کارتهای مختلفی که روی انها نصب می شود تا آبشنهای مختلفی را به شما بدهد، یعنی از تعداد خط شهری، از آبشن های مختلفی که کاربردی هستند روی این سانترالها را به شما آموزش می دهند تا تعداد خط های داخلی که برای ان سازمان مورد نیاز است را بتوانید برنامه ریزی و استفاده کنید. برنامه ریزی با کامپیوتر در این دوره نیز به شما آموزش داده می‌شود تا بتوانید با مهارتی کامل این شغل را از سر بگیرید.

سری ns که سری جدیدی از سانترال‌ها است نیز است در آموزشگاه محتمع آموزشی برق، آموزش داده می شود. در سری ns  به شما آموزش می دهد میدهیم که بتوانید این سانترالها را برنامه ریزی کنید. کارهایی مانند شبکه کردن و تنظیمات پیشرفته ای که سانترالها دارند را انجام دهید.

آموزش نصب سانترال در مجتمع آموزشی برق شامل سانترال کم‌ظرفیت و سانترال پرظرفیت است. آموزش نصب سانترال شامل آموزش نصب سانترال کم ظرفیت پاناسونیک مدل های TA، TES و TEM و آموزش نصب سانترال های پر ظرفیت پاناسونیک در مدل های TDA و TDE می باشد. این دوره آموزشی شامل نصب ، راه اندازی و تنظیمات سخت افزاری و نرم افزاری این دسته از سانترال ها است.

آموزش نصب سانترال NS در مجتمع آموزشی برق دوره ای کاربردی در زمینه سانترل‌های پاناسونیک است که تحت نظر اساتید مجرب سانترال برگزار می‌گردد سانترال‌های NS محصولی کاربردی از شرکت پاناسونیک هستند که کاربرد زیادی در سازمان های کوچک، متوسط و بزرگ دارند.

آموزش نصب سانترال کم ظرفیت شامل: آموزش کارت‌های آی دی کالر، نحوه داکت کشی، کابل کشی، معرفی سانترال‌ها، معرفی دستگاه‌های سانترال را آموزش می‌بینید.

آموزش نصب سانترال پرظرفیت شامل: آموزش برنامه‌ریزی با تلفن دیجیتال،برنامه‌ریزی با لپ‌تاپ، آموزش صفر تا صد کدهای امنیتی، صفربندهای امنیتی را بطور کامل و جامع آموزش می‌بینید.

درباره دوره آموزش نصب سیستم سانترال :

✔️ این دوره از صفر تا صد نصب سیستم‌های سانترال در انواع مختلف آن از جمله آموزش نصب سانترال کم ظرفیت ، آموزش نصب سانترال پرظرفیت ، آموزش نصب سانترال NS و … برگزار میشود.

✔️ دوره آموزش نصب سیستم های سانترال همانند دیگر دوره‌های آموزشی چون : آموزش برق ساختمان ، آموزش نصب دزدگیر اماکن ، آموزش نصب دوربین مداربسته و … به صورت عملی و در کارگاه های مجهز به تعداد شرکت کنندگان و زیر نظر اساتید مجرب فنی حرفه ای برگزار میشود.

✔️ در انتهای دوره دانش آموزان مدرک فنی حرفه ای مربوط به حرفه نصب سیستم های سانترال را دریافت میکنند که ضامن اشتغال و دریافت پروانه کسب آنها میباشد.

✔️ خوابگاه برای دانش آموزان راه دور (شهرستان) در نزدیکترین محل به آموزشگاه نصب سانترال مجتمع فنی آموزش برق معرفی می‌شود.

✔️ 30% تخفیف در هزینه دوره آموزش نصب سانترال برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

 

فیلم معرفی دوره آموزش نصب سانترال

ویژگی های آموزش نصب سانترال

پشتیبانی نامحدود دوره

بعد از اتمام دوره آموزشی شما توسط کارشناسان و اساتید آموزشگاه به مدت نامحدود پشتیبانی خواهید داشت تا کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

مدرک فنی حرفه ای

پس از پایان دوره آموزشی به شما مدرک بین المللی فنی حرفه ای معتبر در ایران و خارج از کشور اعطا می گردد.

تجدید دوره رایگان

در صورت عدم یادگیری در یک دوره یا عدم توانایی شرکت به دلایل زمانی ، دوره بصورت رایگان برای شما برگزار خواهد شد.

دسترسی حمل و نقل عمومی

محل آموزشگاه دارای دسترسی آسان با مترو و اتوبوس های شهری و BRT می باشد.

کارعملی در کارگاه مجهز

برای یادگیری هر چه بهتر کارآموزان ، تجهیزات به روز صنعت در اختیار شما قرار گرفته تا با کار عملی مهارت لازم را کسب نمایید.

برگزاری دوره آنلاین

علاوه بر دوره های حضوری شما میتوانید در دوره های آنلاین آموزشگاه شرکت نمایید ، دوره مجازی تمامی سرفصلهای دوره حضوری را در بر میگیرد. - اطلاعات بیشتر : 66577392-021

سرفصل های آموزش نصب سانترال

نصب سانترال کم ظرفیت
  • آموزش مبانی مخابرات پایه
  • آموزش نصب سانترال های مدل TA، TES و TEM پاناسونیک
  • آموزش اصول سیم کشی و رنگ بندی صحیح سیم ها
  • آموزش نحوه نصب مرکز سانترال کم ظرفیت پاناسونیک
  • آموزش نصب تجهیزات جانبی از قبیل کارتهای توسعه،id caller، disa و…
  • آموزش برنامه‌ریزی مرکز سانترال کم ظرفیت پاناسونیک از طریق گوشی تلفن
  • آموزش برنامه‌ریزی مرکز سانترال کم ظرفیت با استفاده از نرم افزار و تلفن 7730
  • آموزش برنامه‌ریزی حرفه ای از قبیل حالت های مختلف زنگ خورها، اپراتور گویا و…
  • آموزش سیم کشی، سوکت زدن، نصب و برنامه ریزی همه به صورت عملی در کارگاه و …
نمایش بیشتر
نصب سانترال پرظرفیت
  • آموزش مبانی پایه مخابرات مورد نیاز
  • آموزش نصب سانترال های مدل TDA و TDE
  • آموزش نصب اسلت کارهای مختلف و توضیح عملکرد هر یک
  • آموزش نصب تجهیزات جانبی از قبیل کارتهای توسعه، آپشنال و …
  • آموزش برنامه ریزی سانترال TDA از طریق نرم افزار
  • آموزش برنامه ریزی سانترال TDE از طریق نرم افزار و نحوه ارتباط آن با شبکه
  • آموزش سیم کشی با کابل های زوج بالا و اصول نصب باکس MDF و …
  • آموزش برنامه ریزی تخصصی و مطابق نیاز با سازمان های مختلف و …
نمایش بیشتر
نصب سانترال NS
  • آموزش مبانی مخابرات و شبکه
    در مبانی مخابرات انواع سانترال ها و نحوه ارتباط آنها با شبکه مخابرات، انواع شبکه های مخابراتی، رنگ بندی سیم های مخابرات و… آموزش داده می شود.
  • آموزش نصب سانترال ns500، ns520 و…
    سانترال های NS500 و NS520 از کاربردی ترین سانترال های سری ان اس در ایران هستند که نصب و راه اندازی آنها در این دوره به صورت عملی آموزش داده خواهد شد.
  • آموزش شبکه کردن سانترال های ns
    برای ایجاد ارتباط بین دو سانترال در صورت داشتن قابلیت شبکه بر روی سانترال ها می توان آنها ر با یکدیگر شبکه نمود تا از ظرفیت بیشتری استفاده شود.
  • آموزش برنامه ریزی تخصصی و حرفه ای سانترال ns
    در دوره آموزش نصب سانترال NS برنامه ریزی این سانترال ها از طریق کامپیوتر و برخی تنظیمات مربوط به برنامه ریزی با تلفن های آنها آموزش داده می شود.
  • آموزش نصب لایسنس های نرم افزاری
    لایسنس ها نرم افزارهایی هستند که با کمک سخت افزار می توانند قابلیت های مختلفی را به سانترال های NS اضافه کنند.
  • آموزش تخصصی کار با لایسنسهای مدل های ns
    کار با لایسنسها و شناخت کاربرد هر کدام از آنها نیازمند تخصص و تجربه می باشد که در این دوره آموزشی از اساتید بنام استفاده شده است تا تمامی سرفصل ها بدون کم و کاستی به کارآموزان انتقال داده شود.
  • آموزش نصب تجهیزات جانبی بر روی سانترال ns
    تجهیزات جانبی از قبیل نصب پیغام گیرها، تلفن ها و… در این دوره آموزش داده می شود.
  • آموزش لینک کردن چند سانترال ns درون سازمان
    برای استفاده از قابلیت چند سانترال NS می بایست آنها را در یک سازمان با یکدیگر ارتباط داد.
  • آموزش لینک کردن سانترال های ns در شعبات با فاصله های کیلومتری
    سانترال های NS قابلیت اتصال به شبکه های کامپیوتری و امکان ارتباط VOIP را دارند و …
نمایش بیشتر
نظرات کارآموزان
مشاوره دوره آموزشی
درخواست مشاوره تلفنی رایگان

شهریه دوره آموزش نصب سانترال

نام دورهشهریه عادیشهریه با تخفیفشهریه خصوصیشهریه آنلاین
آموزش نصب سانترال کم ظرفیت 2/300/000 تومان 1/600/000 تومان 2/800/000 تومان
آموزش نصب سانترال پرظرفیت 4/300/000 تومان 3/000/000 تومان 5/000/000 تومان
آموزش نصب سانترال NS 5/000/000 تومان 3/500/000 تومان 6/000/000 تومان

سوالات متداول دوره آموزش نصب سانترال

بله. یقینا یکی از مراحل یادگیری و آموزش صحیح برای کارآموزان انجام فعالیت عملی در کارگاه است. که این موضوع با در اختیار گذاشتن تجهیزات کامل برای کارآموزان صورت می پذیرد.

خیر. با توجه به انجام کار عملی بسیار در کارگاه توسط کارآموزان در طی دوره آموزشی و در اختیار داشتن اساتید مجرب و تجهیزات آموزشی کامل ، پس از پایان دوره بصورت مستقیم و بدون نیاز به دوره کارورزی می توانید وارد بازار کار شوید.ر

شروع تمام دوره ها برای کارآموزان با مباحث مقدماتی می باشد و در طی دوره پس از درک کامل کارآموز به تدریج مباحث تخصصی شده تا کاملا قابل فهم و درک باشد. با توجه به این موضوع برای شرکت در دوره توانایی خواندن و نوشتن کافیست و به مدرک یا پیشنیاز خاصی احتیاج نیست.

پشتیبانی آموزشی بصورت نامحدود است و پس از پایان دوره ارتباط آموزشگاه با کارآموز قطع نخواهد شد و کارآموزان می توانند با استاد دوره و مشاوران آموزشگاه برای دریافت پاسخ سوالات خود در ارتباط باشند.

سوالات متداول آموزش نصب سانترال
مقالات مرتبط

معرفی جامع آموزش صفر تا صد سانترال

امروزه با پیشرفت فناوری و تکنولوژی و نیز افزایش روز افزون استارتاپ‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی استفاده از خطوط تلفن نیز بسیار افزایش یافته است، بنابراین اگر صاحب یک تجارت و شرکت کوچک و نوپا هستید، یا یک شرکت موفق با قدمت چندین ساله را مدیریت می‌کنید فرقی ندارد، به هر حال برای این که با مشتریان خود ارتباط مداوم و مستمر داشته باشید یک یا چندین خط تلفن نیازمند هستید، دستگاه سانترال در این موارد کاربردی است و به کمک شما می‌آید تا با راه اندازی بستری مناسب برای مدیریت بهتر خطوط تلفن در فرایند توسعه بخشیدن به شرکت تجاری شما کمک کننده و موثر باشد.

همان طور که می دانید یکی از واجب‌ترین و ضروری‌ترین پارامترها در یک شرکت موفق و پاینده ارتباط مستمر و مداوم با مشتریان است، این امر در بستر یک شبکه کارآمد و منعطف مخابراتی امکان پذیر خواهد بود، در محیط‌های سازمانی و شرکتی که متقاضیان برای ارتباط برقرار کردن با شرکت یا سازمان زیاد هستند، از سانترال استفاده می‌شود تا به وسیله آن ارتباط بین افراد در قسمت‌های مختلف به‌ راحتی برقرار گردد.

سیستم سانترال به خاطر داشتن ویژگی‌هایی مثل استفاده از خطوط تلفن محدود ولی با قابلیت پاسخ‌گویی بی‌وقفه و کم‌ترین هزینه و نیروی کار مورد، نیاز گزینه‌ای است که همه شرکت‌ها و مجموعه‌های تجاری را مجاب به استفاده از آن می‌کند، مراکز تلفن یا به اصطلاح سانترال‌ها پیشرفت‌های فراوانی را از گذشته تاکنون تجربه کرده‌اند.

امروز سانترال‌های تحت شبکه و هوشمند از قوی‌ترین سانترال‌های دنیا محسوب می‌شوند و امکانات بی‌نظیر از نظر کیفیت و مدیریت تماس‌ها در اختیار افراد قرار می‌دهند، با توجه به کاربرد فراوان سانترال‌ها در جامعه نصب سانترال نیز اخیرا در جامعه از اهمیت زیادی برخوردار شده است و نیاز به نصاب ماهر در کشور همواره در حال افزایش می‌باشد چرا که این شغل کاربرد و اهمیت فراوانی دارد.

 بازار کار نصب سانترال

امروزه سانترال‌ها یکی از کارآمدترین سیستم‌ها در بین سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌باشند که در انواع سازمان‌های کوچک و بزرگ می‌توانند کاربرد داشته باشند، نصب سانترال و برنامه‌ریزی صحیح آن از اهمیت فراوانی برخوردار است و دقت بالایی نیاز دارد و اگر اشتباه نصب گردد، باعث به هم خوردن کدها می‌شود و مشکلاتی را به همراه خواهد آورد، به همین علت سازمان‌ها به دنبال افراد متخصص و کارکشته در زمینه نصب سانترال هستند و این افراد بازار کار خوبی خواهند داشت.

برای فعالیت در این زمینه می‌توانید در کانال‌ها و پیج‌های مربوط به سازمان‌ها و شرکت‌ها مراجعه کرده و در آنجا در زمینه نصب سانترال تبلیغات کنید و یا در اطراف سازمان‌ها، شرکت‌ها و فروشگاه‌های تلفن سانترال و … تبلیغات بنری و تراکتی انجام دهید و یا رزومه خود را به این شرکت‌ها سازمان‌ها و نیز فروشگاه‌های تلفن سانترال ارائه دهید و در صورت نیاز شرکت‌ها به نیروی کار در این شرکت‌ها استخدام شوید به طور کلی بازارکار این رشته مناسب است.

چگونه نصاب سانترال حرفه‌ای شویم؟

تعمیرات و نصب سانترال کار ساده‌ای نیست، چراکه سانترال یک سیستم هوشمند مرکزی است که برنامه ‌ریزی مخصوص خود را دارد، این برنامه برای هر ساختمان، تعداد تلفن و خطوط فرق می‌کند و حتماً باید از یک نصاب تلفن سانترال متخصص و کاربلد برای راه‌ اندازی آن و برقراری امکان اتصال مکان‌ها با یک کد به یکدیگر را فراهم نمایید، بنابراین این عملیات فقط با کمک یک نصاب سانترال با تجربه انجام پذیر است، نصاب باید قبل از شروع کار نقشه مخابراتی تهیه کند و سخت افزارهای مورد نیاز را تخمین بزند.

ماجرای نصب سانترال فقط در نصب و راه اندازی سیستم مرکزی تلفن سانترال و اتصال چندین گوشی تلفن به وسیله آن به صورت سخت افزاری خلاصه نمی‌شود، بلکه بعد از این کارها باید پروگرمینگ هم روی سیستم تلفن مرکزی به کار انداخته شود که توسط نصاب به صورت دستی و تلفن 7730 قابل انجام است.

بنابراین می‌توانیم نتیجه بگیریم وظیفه نصاب بسیار مهم است و اگر از تخصص و تجربه کافی برخوردار نباشد، نمی‌تواند فرآیند نصب سانترال را به درستی انجام دهد و برای اینکه یک نصاب کار خود را به صورت استاندارد و حرفه‌ای انجام دهد باید آموزش‌های اصولی و حرفه‌ای دیده باشد تنها راهی که بتواند این آموزش‌ها را به درستی فراگیرد، آموزش در آموزشگاه‌های معتبر و مجاز می‌باشد، چرا که در آموزشگاه تمام سرفصل‌های تعیین شده برای نصب سانترال به داوطلبان به صورت تئوری و عملی آموزش داده می‌شود و در پایان دوره ( معمولا دوره کوتاه مدت است ) کارآموز توانایی نصب سانترال را به طور کامل دارد. از جمله سرفصل‌هایی که در هنگام گذراندن دوره آموزشی در آموزشگاه‌های مختلف به کار آموزان آموزش داده می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

معرفی دستگاه های سانترال

  •  معرفی انواع سانترال
  •  آموزش مبانی مخابرات پایه
  •  آموزش نصب سانترال مدل های TA، TES ، TEM
  •  آموزش اصول سیم کشی و رنگ بندی صحیح سیم‌ها
  • آموزش برنامه ریزی حرفه‌ای از قبیل حالت‌های مختلف زنگ خورها، اپراتور گویا و غیره
  • – آموزش سیم کشی، سوکت زدن، نصب و برنامه ریزی به صورت عملی در کارگاه‌ها
  • آشنایی با نصب سانترال کم ظرفیت
  • آشنایی با نصب سانترال پرظرفیت
  • آشنایی با نصب سانترال NS
  •  آموزش برنامه ریزی دستگاه سانترال با لپ‌تاپ
  •  آشنایی با دستورات مربوط به خطوط شهری و داخلی
  •  آشنایی و آموزش کد‌های امنیتی
  •  آشایی و آموزش سیستم تایمرینگ
  •  آشنایی و آموزش تعریف خط شهری به دستگاه
  •  آموزش نصب و تنظیم کارت توسعه
  •  آموزش نصب و تعمیر کارت آپشنال
  • و …

سرمایه لازم جهت ورود به بازار کار نصب سانترال

جهت ورود به این حرفه تنها سرمایه‌ای که لازم است داشته باشید، سرمایه اندکی جهت گذراندن دوره آموزشی می‌باشد که این هزینه کمتر از یک میلیون تومان است و بعد از گذراندن دوره آموزشی به راحتی و بدون هیچ سرمایه دیگری می‌توانید وارد بازار کار شوید، البته در صورتی که قصد داشته باشید دفتری به عنوان محل کار برای خود تهیه کنید طبعا هزینه‌های بیشتری از قبیل اجاره یا خرید دفتر، استخدام کارمند یا منشی، هزینه‌های روتین آب، برق، گاز و غیره نیز به میزان سرمایه لازم جهت ورود به این کار افزوده می‌گردد، ولی در شروع پیشنهاد می‌گردد که هزینه زیادی صرف نکنید و ابتدا با یک سرمایه گذاری متعادل اقدام کنید و سپس آن را گسترش دهید.

میزان درآمد نصب سانترال

میزان درامد نصب سانترال نسبتا خوب و عالی نسبت به سایر شغل محسوب می‌گردد، در حال حاضر هزینه نصب و تعمیر سانترال از ۲۰۰ هزار تومان شروع می‌شود، یعنی کف قیمت ۲۰۰ هزار تومان است که با احتساب کف قیمت و انجام یک کار در طول روز درآمد آن به صورت ماهیانه عدد قابل توجهی خواهد شد و دقت کنید که کف قیمتی را در نظر گرفتیم که اصلا در حال حاضر در بازار چنین قیمتی وجود ندارد و بالاتر از این مقدار می‌باشد، بنابراین در صورتی که بتوانید مشتری جذب کنید و تعداد مشتریان خود را با بالا بردن کیفیت کار خود افزایش دهید، به درآمد بسیار خوبی دست خواهید یافت.

5/5 - (1 امتیاز)
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شهریه دوره آموزش نصب سانترال: کم ظرفیت 1/600/000 تومان | پر ظرفیت 3/000/000 تومان
    WeCreativez WhatsApp Support
    اگر درباره دوره های آموزشی سوالی دارید بصورت 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستیم.
    سلام، چطور میتونم کمکتون کنم ؟