تهران - میدان انقلاب - روبه روی دانشگاه تهران - خیابان فخر رازی - نرسیده به خیابان جمهوری - ابتدای کوچه مهر - پلاک 4

آموزش ساخت تابلو روان

آموزش ساخت تابلو روان LED به ساخت تابلو های تک رنگ، سه رنگ و تلویزیون های شهری (فول کالر و ساده) دسته بندی می شود. در دوره آموزش ساخت تابلو روان LED هنرجویان به صورت عملی تابلوها را ساخته و برنامه نویسی می کنند، همچنین طریقه برنامه نویسی و جذاب کردن توسط انیمیشن ها نیز آموزش داده خواهد شد. این دوره ویژه بازار کار طراحی شده و کارآموزان پس از گذراندن این دوره مدرک معتبر زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای دریافت می نمایند.

درباره دوره ساخت تابلو روان LED :

✔️ طول دوره ساخت تابلو روان و ثابت ال ای دی 8 ساعت میباشد که بیش از 80% این زمان به صورت آموزش و تمرین عملی میباشد.

✔️ این دوره آموزشی از صفر تا صد مباحث مبتدی و پیشرفته را در بر میگیرد و در کلاسهای ساخت تابلو ال ای دی روان به تمامی مباحث پرداخته میشود.

✔️ دوره ساخت تابلو روان همانند تمامی دوره های برگزار شده در مجتمع آموزشی برق چون : دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته ، آموزش نصب جک برقی ، آموزش نصب کرکره برقی و … به صورت کاملاً عملی و در کارگاه مجهز به تعداد شرکت کنندگان و زیر نظر اساتید مجرب فنی حرفه ای برگزار میشود.

✔️ پس از پایان دوره ، مدرک فنی حرفه ای ساخت و مونتاژ تابلو های روان LED معتبر و قابل ترجمه قابل استعلام از سازمان فنی حرفه ای کشور اهدا میشود که ضامن اشتغال شرکت کنندگان میباشد.

✔️ خوابگاه برای شرکت کنندگان راه دور (شهرستان) در نزدیکترین محل به آموزشگاه معرفی میشود.

✔️ 30% تخفیف در هزینه دوره آموزش ساخت و مونتاژ انواع تابلو روان ال ای دی برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

ویدئو معرفی دوره آموزش تابلو روان

ویژگی های دوره ساخت تابلو LED نوری

پشتیبانی نامحدود دوره

بعد از اتمام دوره آموزشی شما توسط کارشناسان و اساتید آموزشگاه به مدت نامحدود پشتیبانی خواهید داشت تا کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

مدرک فنی حرفه ای

پس از پایان دوره آموزشی به شما مدرک بین المللی فنی حرفه ای معتبر در ایران و خارج از کشور اعطا می گردد.

تجدید دوره رایگان

در صورت عدم یادگیری در یک دوره یا عدم توانایی شرکت به دلایل زمانی ، دوره بصورت رایگان برای شما برگزار خواهد شد.

دسترسی حمل و نقل عمومی

محل آموزشگاه دارای دسترسی آسان با مترو و اتوبوس های شهری و BRT می باشد.

کارعملی در کارگاه مجهز

برای یادگیری هر چه بهتر کارآموزان ، تجهیزات به روز صنعت در اختیار شما قرار گرفته تا با کار عملی مهارت لازم را کسب نمایید.

برگزاری دوره آنلاین

علاوه بر دوره های حضوری شما میتوانید در دوره های آنلاین آموزشگاه شرکت نمایید ، دوره مجازی تمامی سرفصلهای دوره حضوری را در بر میگیرد. - اطلاعات بیشتر : 66577392-021

سرفصل های دوره ساخت تابلو روان

آموزش ساخت تابلو روان
  • آموزش و معرفی اجزای تشکیل دهنده تابلو روان
    معرفی انواع ماژول های LED در انواع تک رنگ، سه رنگ، فول رنگ و معرفی فلت ها، مین برد و … که از اجزای اصلی تابلو روان می باشند.
  • آموزش نصب انواع ماژول های تک رنگ، سه رنگ و فول رنگ
    آموزش نصب و مونتاژ عملی انواع ماژول های تابلو LED در کارگاه بصورت عملی و انجام خروجی مناسب بر روی آنها.
  • آموزش نصب POWER و Main Board
    مین برد در واقع قسمت اصلی یا مغز فرمان دهنده با تابلو روان می باشد همچنین برای کارکرد صحیح و طول عمر مناسب تابلو روان از پاور یا منابع تغذیه خاصی استفاده می شود.
  • آموزش نرم افزار Power LED ورژن های جدید
    آموزش نرم افزار کاربردی Power LED که از این نرم افزار برای نوشته گذاری، قرار دادن افکت، تصویر و فیلم استفاده می شود.
  • آموزش نرم افزارهای ساخت انیمیشن، افکت های متنوع
    نرم افزارهای متفاوتی به منظور ساخت انیمیشن ها استفاده می شود که در صورت نیاز در طول این دوره به آن پرداخته خواهد شد.
  • آموزش مونتاژ و راه اندازی صفر تا صد تابلو روان led
    در کارگاه آموزش ساخت تابلو روان LED تمامی مراحل مونتاژ ساخت و برنامه نویسی توسط خود کارآموزان انجام می شود تا تسلط لازم و کافی برای آنها حاصل شود.آموزش برنامه ریزی تابلو روان به صورت آنلاین
    برنامه ریزی به صورت آنلاین و چندین قابلیت دیگر که بر روی تابلو روان ها وجود دارند به صورت کامل در دوره آموزش ساخت تابلو روان بیان خواهد شد و …
نمایش بیشتر
آموزش ساخت تابلو ثابت
  • معرفی قطعات ساخت تابلو ثابت LED
    معرفی انواع LEDها، پایه LED، منابع تغذیه انواع رنگ ال ای دی و ولتاژ و جریان مورد نیاز برای کار آنها.
  • آموزش نرم افزار Corel DRAW
    معرفی و آموزش یکی از کاربردی ترین نرم افزارهای طراحی بنام Corel DRAW و آشنایی با محیط کلی نرم افزار.
  • آموزش نقشه کشی و چیدمان ال ای دی ها در Corel DRAW
    آموزش تخصصی چیدمان صحیح تابلو LED بر روی پایه نگهدارنده برای برش های لیزر و مونتاژ راحتتر تابلو LED .
  • آموزش محاسبات مقاومت و LED ها برای تشکیل مدار
    آموزش نحوه امن کردن مدار در برابر اضافه جریان و محاسبه مقاومت بکار رونده در مونتاژ برای انواع LEDها
  • آموزش لحیم کاری و ساخت عملی تابلو LED ثابت
    آموزش اصول صحیح لحیم کاری و استفاده از لوازم مرتبط مانند روغن لحیم و … برای تسلط در ساخت تابلو LED.
  • آموش مونتاژ و IP بندی تابلو LED
    آموزش نحوه آب بندی یا ایمن کردن تابلو LED در برابر نفوذ آب و گردوغبار همچنین رطوبت محیط در آموزش ساخت تابلو ثایت LED .
  • آموزش نصب پاور و محاسبات میزان روشنایی و نور LEDها
    برای روشنایی به میزان مناسب و افزایش طول عمر LED ها نیاز است تا اطلاعاتی در مورد نحوه انتخاب منابع تغذیه در اختیار کارآموزان قرار گیرد.
  • آموزش نصب Main board و تنظیمات آن
    برای ایجاد افکت های مختلف بر روی تابلو ثابت LED از مین بردها استفاده می شود با استفاده از مین برد می توان حالت های چشمک زن، کم وزیاد کردن نور، روشن شدن ترکیبی برخی از کلمات بر روی تابلو LED را تنظیم نمود.
  • و…
نمایش بیشتر
نظرات کارآموزان
مشاوره دوره آموزشی
درخواست مشاوره تلفنی رایگان

شهریه دوره آموزش نصب تابلو روان

نام دورهشهریه عادیشهریه با تخفیفشهریه خصوصیشهریه آنلاین
آموزش نصب تابلو روان 3/250/000 تومان 2/500/000 تومان 4/000/000 تومان 1/500/000 تومان

سوالات متداول آموزش ساخت تابلو روان

بله. یقینا یکی از مراحل یادگیری و آموزش صحیح برای کارآموزان انجام فعالیت عملی در کارگاه است. که این موضوع با در اختیار گذاشتن تجهیزات کامل برای کارآموزان صورت می پذیرد.

خیر. با توجه به انجام کار عملی بسیار در کارگاه توسط کارآموزان در طی دوره آموزشی و در اختیار داشتن اساتید مجرب و تجهیزات آموزشی کامل ، پس از پایان دوره بصورت مستقیم و بدون نیاز به دوره کارورزی می توانید وارد بازار کار شوید.

شروع تمام دوره ها برای کارآموزان با مباحث مقدماتی می باشد و در طی دوره پس از درک کامل کارآموز به تدریج مباحث تخصصی شده تا کاملا قابل فهم و درک باشد. با توجه به این موضوع برای شرکت در دوره توانایی خواندن و نوشتن کافیست و به مدرک یا پیشنیاز خاصی احتیاج نیست.

پشتیبانی آموزشی بصورت نامحدود است و پس از پایان دوره ارتباط آموزشگاه با کارآموز قطع نخواهد شد و کارآموزان می توانند با استاد دوره و مشاوران آموزشگاه برای دریافت پاسخ سوالات خود در ارتباط باشند.

سوالات متداول آموزش ساخت تابلو روان
مقالات مرتبط

معرفی جامع دوره و حرفه ساخت تابلو روان

این وسیله اغلب در رستوران ها ، مراکز خرید ، کافی شاپ ها ، بارها ، کلوپ های شبانه و تقریباً در هر مکان عمومی دیگر استفاده می شود. تابلوهای ال ای دی روان ، برای تبلیغات ویژه کالاهای روزانه ، محصولات ویژه نوشیدنی ، رویدادهای آینده یا دیگر تبلیغات تجاری، ایده آل هستند.

طراحی خاص آن مصرف کنندگان را به راحتی جذب می کند و تبلیغ کننده را به هدفش نزدیک می کند. تابلوهای روان شامل تعدادی دیود نورانی است که بصورت ماتریسی در یک صفحه قرار می گیرند و توسط یک نرم افزار، متن یا تصویر بر روی آن به نمایش در می آید.

نمایشگرهای تک رنگ بر اساس ماده نورپردازی انجام می شوند که بیشترین استفاده از آنها رنگ قرمز منفرد است و در برخی موارد خاص ، زرد و سبز. نمایشگرهای LED با دو رنگ اصلی از ال ای دی های قرمز و سبز تشکیل شده اند. صفحه هایی با سه رنگ اصلی LED قرمز ، آبی و سبز ارائه می دهند. اینها می توانند تراز سفیدی و 16،777،216 رنگ را نشان دهند.

برای محیط های داخلی ، روشنایی صفحه نمایش مورد نیاز متوسط است. از آنجا که اینگونه نمایشگرها از نزدیک مشاهده می شوند ، زاویه دید وسیعی دارند. آنها همچنین سبک هستند و چگالی بالایی دارند. برای نمایشگرهای فضای باز ، تراکم نقطه نسبتاً کم است و شرایط روشنایی متفاوت است زیرا شرایط مشاهده در شب و در ساعات روشنایی روز متفاوت است.

همچنین این نمایشگرها باید از فاصله بسیار بیشتری دیده شوند. صفحه نمایش باید بتواند در برابر شرایط محیطی مانند باد ، باران ، رعد و برق و غیره مقاومت کند. نمایشگرهای نیمه بیرونی (که در محیط هایی قرار می گیرند که ترکیبی از فضای باز و فضای داخلی هستند) دارای روشنایی فوق العاده بالایی هستند و می توانند در نور خورشید استفاده شوند ، البته نه به طور مستقیم. در این حالت ، بدنه نمایش مهر و موم شده است و معمولاً در زیر لبه های ساختمان یا در پنجره نصب می شود.

آموزش ساخت تابلو روان فول کالر

این نوع تابلوها، نوع جدیدی از تابلوهای روان هستند، که می توانند همه رنگ ها را تولید کنند. مدل های مختلفی برای تابلوهای فول کالر وجود دارد. P10 3in1 ، P10 RGB ، P6 ، P8 ، P4 و P3 .

در تمامی مدل های Px، عدد x نشان دهنده فاصله میلیمتری بین هر دو led  می باشد. مدل P10 3in1، با تولید تصاویر با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه، مناسب برای فضای بیرون است. در  P10 RGB یا تلویزیون شهری P10 RGB، سه ال ای دی قرمز و سبز و آبی قادر به تولید تمام رنگ ها هستند.این تابلوها بخاطر نور زیاد و افکت های زیبا، طرفداران زیادی دارد.

مدل های P8 و P6 بخاطر قیمت بالاتر نسبت به مدل های P10، کمتر استفاده می شوند. اما باید بدانید که تصاویری که تولید می کنند با کیفیت تر از مدل های P10 هستند. از مدل های P4 و P3 نیز فقط می توان در فضای داخلی استفاده نمود.

امروزه دیگر کمتر خیابانی را در سطح شهر می‌توانید بیابید که فروشگاه‌ها یا مراکز تجاری واقع در آن از تابلوهای LED  به فرم‌های ثابت یا روان استفاده نکرده باشند، کاربرد اصلی تابلوهای تبلیغاتی برای معرفی فروشگاه‌ها و مراکز تجاری در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌باشد، یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی که بعد از پیشرفت تکنولوژی و فناوری وارد صنعت تابلو سازی شده است.

تابلوهای LED روان ثابت می‌باشد، این نوع تابلوها به دلیل این که مصرف انرژی پایینی دارند و طول عمر آن‌ها زیاد است، جایگزین تابلوهای نئون شده‌اند، این تابلوها در قالب متن و یا سایر اشکال می‌توانند طراحی شوند و می‌توان هر قسمت از تابلو را با رنگ دلخواهی ساخت و نیز برای جلب توجه بیشتر می‌توانند به صورت چشمک زن نیز طراحی شوند.

در تابلوهای LED روان ثابت هر نوشته و عبارت یا طرحی  را که بخواهید می‌توانید به صورت چاپی طراحی کرده، سپس دور آن را  با رشته‌های LED می‌پوشانند،  با اضافه کردن بعضی افکت‌ها و رقص نور می‌توان باعث جذابیت بیشتر آن نیز شد.

LED ثابت در تابلو سازی کاربرد بسیار گسترده و وسیعی دارد، برای مثال از آن‌ها می‌توان در تابلو‌های چلنیوم، نئون، پلاستیک و  تابلوهای دیگر نیز استفاده کرد، با توجه به گسترش استفاده از تابلوهای LED روان ثابت در سال‌های اخیر در ایران، نیاز به متخصصان برای ساخت این گونه تابلو‌ها نیز در کشور احساس می‌شود و امروزه نصب و ساخت تابلو روان ثابت  LEDتبدیل به یک شغل شده است که بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده و درآمد و مزایای زیادی نیز دارد.

آموزش ساخت تابلو ال ای دی ثابت بدون مقاومت

تابلوهای ال ای دی یکی از انواع تابلو های تبلیغاتی ست که در دو دهه اخیر، وارد بازار شده است. عمر طولانی و مصرف پایین برق، دو دلیل عمده برای جایگزین شدن این نوع تابلو ها با تابلو های نئون هستند.برای ساخت تابلوهای ال ای دی ثابت بدون مقاومت، ابتدا باید طرح مورد نظر توسط دستگاه لیزر برش داده شود. سپس ال ای دی ها بر روی طرح چیده می شوند.

پس از اتمام چیدمان، پایه های مثبت و منفی ال ای دی ها به یکدیگر وصل می شوند. نکته ای که در این مرحله باید دقت کنید این است که از چه رنگ ال ای دی و همچنین منبع تغذیه با چه ولتاژی استفاده می کنید. بسته به این دو مورد، ال ای دی ها را سری یا موازی به یکدیگر وصل می کنند.

بعنوان مثال اگر از ال ای دی قرمز استفاده کنیم، از آن جایی که ولتاژی حدود 2 دارند، و همچنین اگر از منبع تغذیه 12 ولتی استفاده کنیم، چون مجموع ولتاژ ال ای دی ها باید برابر 12 شود، در نتیجه ال ای دی های قرمز را 6 تایی با هم سری می کنیم.

آموزش ساخت تابلو ال ای دی ثابت با مقاومت

برای محاسبه مقاومت تابلو ال ای دی ثابت، ابتدا باید در مورد ولتاژ ال ای دی ها و جریان مصرفی شان اطلاعات داشته باشید. ال ای دی ها در دو نوع کلاهی و اوال در ساخت تابلوهای ال ای دی ثابت، مورد استفاده قرار می گیرند. جریان مصرفی همه آن ها تقریبا بین 15 تا 20 میلی آمپر است. اما در مورد ولتاژ، مطابق با رنگ ال ای دی این مولفه فرق می کند.

  • قرمز و زرد: 1.8 الی 2.2 ولت
  • سبز، آبی ، سفید: 3 الی 3.3 ولت

حال اگر ما برای ساخت یک تابلو، از ال ای دی های قرمز و  یک منبع تغذیه 12 ولتی استفاده کنیم، برای روشن شدن ال ای دی ها، یا به صورت علمی تر برای تقسیم ولتاژ بین آن ها، کافی ست ولتاژ منبع تغذیه را بر ولتاژ هر ال ای دی تقسیم کنیم.در اینجا 6=2/12. پس باید ال ای دی ها در دسته های 6 تایی سری شوند.

اما اگر 25 عدد ال ای دی داشته باشیم و قرار به سری شدن دسته های 6تایی باشد، یک ال ای دی باقی می ماند، که اگر ولتاژ ورودی 12 ولت را به این تابلو وصل کنیم، آن ال ای دی خواهد سوخت. راه حلی که در اینجا وجود دارد استفاده از یک مقاوت برای روشن شدن این ال ای دی است. اما مقاومت چند اهمی باید باشد؟!

اختلاف ولتاژ ورودی و ال ای دی ها : 10=2-12

تقسیم اختلاف ولتاژ بر جریان مصرفی هر ال ای دی: 0.5=20/10

چون برای جریان از واحد میلی آمپر استفاده کرده بودیم، عدد بدست آمده باید ضرب در 1000 شود تا مقاومت به اهم بدست بیاید.

500=0.5*1000

بنابراین ما برای روشن کردن یک ال ای دی در یک تابلو ال ای دی ثابت، به مقاومتی 500 اهمی نیاز داریم.

 بازار کار ساخت تابلو روان ثابت LED

همان طور که می‌دانید تابلوهای LED یکی از روش‌های تبلیغات در دنیای کنونی است که محبوبیت زیادی در بین مردم دارد و طرفداران زیادی پیدا کرده است از تابلوهای LED در محیط‌های فراوانی مثل بیمارستان‌ها فروشگاه‌های تجاری و اداری رستوران‌ها و …  می‌توان استفاده کرد، با توجه به اینکه کاربرد این تابلوها گسترده است طراحی و ساخت این تابلوها بازار کار خوبی دارد.

برای مثال برای کسب درآمد از راه تابلوهای روان ثابت LED می‌توانید برای شرکت‌ها و متقاضیان جذب نیرو حرفه‌ای طراحی و ساخت تابلوهای روان ثابت LED  رزومه و شرایط خود را ارسال کنید و در صورت تایید شرکت مربوطه در آن استخدام شوید، علاوه بر این می‌توانید با فروشندگان تجهیزات الکترونیکی مربوط به تابلوهای LED تعامل کنید، یا مغازه فروش این تجهیزات را با همکاری شخص دیگری یا به تنهایی افتتاح کنید.

برای یافتن مشتری نیز می‌توانید در اپلیکیشن‌ها و سایت‌هایی که تبلیغ کردن در آن‌ها رایگان است، مثل شیپور و دیوار مشخصات و توانایی‌های خود را ثبت کنید، با توجه به این که تعداد کاربران در این‌گونه سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها بسیار گسترده است، می‌توانید مشتریان زیادی پیدا کنید، علاوه بر این می‌توانید در شبکه‌های مجازی نیز مثل اینستاگرام، تلگرام، روبیکا و سایر شبکه‌های مجازی که ک تعداد کاربران مورد استفاده از آن‌ها بیشتر است، جهت تبلیغات استفاده کنید.

همچنین اگر تسلط زیادی در زمینه نصب تابلوهای LED روان ثابت دارید و این زمینه متخصص محسوب می‌شوید، می‌توانید با آموزش دادن این حرفه به دیگران نیز کسب درآمد کنید، یعنی به صورت خصوصی کارآموز جذب کنید و اقدام به آموزش آن نمایید و یا اگر دارای مدرک در این زمینه هستید می‌توانید با ارائه مدرک خود به آموزشگاه‌هایی که در زمینه آموزش ساخت تابلوهای LED روان ثابت فعالیت دارند، اقدام به آموزش و تدریس کنید.

میزان درآمد شغل ساخت تابلو LED روان ثابت

با توجه به این که در تمام رشته‌ها و مشاغل فنی میزان درآمد ثابت نیست و به عوامل مختلفی بستگی دارد، نمی‌توان درآمد مشخصی برای آن در نظر گرفت شغل ساخت تابلو LED روان ثابت نیز که یک شغل فنی و آزاد محسوب می‌گردد، از این قاعده مستثنی نیست و نمی‌توان برای آن درآمد مشخص و دقیقی اعلام کرد، اما به طور حدودی و کلی می‌توان با ارائه یک مثال به صورت تقریبی میزان آن را مشخص کرد،  قیمت ساخت تابلوهای LED روان ثابت بسته به جنس زمینه تابلو و تعداد LED های بکار رفته در آن می‌باشد.

به عنوان مثال قیمت ساخت تابلو LED ثابت با جنس زمینه پلکسی به اندازه به ازای هر یک عدد LED  مقدار 900 تومان است و یا قیمت ساخت تابلو  LED ثابت با جنس زمینه ام دی اف به ازای هر یک LED مقدار 700 تومان می‌باشد، برای محاسبه نهایی باید تعداد LED های بکار رفته در تابلو را ضرب در قیمت آن کنید، برای مثال هزینه تابلویی که در آن هزار عدد LED به کار رفته باشد و جنس زمینه آن پلکسی باشد 1000*900=90000  خواهد شد،هرچند تابلوهای LED معمولاً پشت شیشه نصب می‌شود و نیاز به قانون دارد، اما در صورتی که مشتری درخواست قاب نیز داشته باشد هزینه آن جداگانه محسوب می‌گردد.

حال محاسبه کنید که اگر هر روز فقط یک تابلو را بسازید، در پایین ماه 30 تابلو ساخته‌اید که با ضرب تعداد تابلو در قیمت آن به این نتیجه می‌رسیم که درآمد قابل توجه و مناسبی خواهید داشت، که این در صورتی است که کف و حداقل کار را در نظر بگیریم و به این نکته هم توجه کنید که قیمت‌هایی که اشاره کردیم هر روز تغییر می‌کند و ممکن است بیشتر از این حالت نیز باشد، بنابراین میزان درآمد این شغل مناسب می‌باشد.

 تبدیل شدن به نصاب حرفه‌ای

برای اینکه در زمینه ساخت تابلوهای LED روان ثابت تبدیل به یک فرد ماهر و حرفه‌ای شوید، باید آموزش درست و اصولی و مطابق با استانداردهای موجود در ارتباط با این حرفه و رشته ببینید،  بسیاری از افراد آموزش دیدن را امری بی اهمیت تلقی می‌کنند در صورتی که باید بدانید مهم‌ترین اصل در موفقیت نحوه و کیفیت آموزش است.

برای آموزش دیدن بسیاری از آموزشگاه‌ها در کشور وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها ثبت نام کرده و در طی یک دوره کوتاه تمام آموزش‌های لازم را فرا بگیرید و در پایان نیز مدرک این کار را از آموزشگاه یا سازمان فنی حرفه‌ای دریافت کنید، در هنگام آموزش شما تجربه کافی در انتخاب تغذیه ( پاور ) بردهای مختلف، شناخت LEDهای رنگی، مدار و برنامه ریزی تابلو کسب خواهید کرد. به طور کلی هنگام شرکت در دوره‌های آموزشی آموزشگاه‌های مختلف سرفصل‌های زیر به داوطلبان آموزش داده می‌شود:

  • بررسی قطعات الکترونیکی روی مدار تابلو LED روان ثابت
  • شناخت پاورها و نیاز آن‌ها با توجه به ابعاد تابلو LED
  • آموزش تست و اندازه گیری قطعات DIP با وسایلی مثل مولتی متر
  • روش‌های لحیم کاری و هویه کاری برای درآوردن قطعه‌های الکتریکی مدار
  • آموزش اضافه کردن متن با افکت‌های مختلف در تابلو LED روان ثابت
  • آموزش برنامه ریزی‌ها و تنظیمات برنامه در تابلو LED روان ثابت
  • آموزش اضافه کردن عکس و انیمیشن در تابلو روان
  • آموزش عملی ساخت تابلو روان
  • آموزش کار با نرم افزارهای کاربردی در برنامه ریزی تابلو روان
  • آشنایی با نحوه ساخت حروف و نوشته‌ها

سرمایه مورد نیاز برای ورود به بازار کار

امروزه توجه به این امر ضروری است که راه اندازی یک کسب و کار پردرآمد به تبلیغات آن بستگی داردو تبلیغات در جامعه حرف اول را می‌زند و چون ساخت تابلوهای روان ثابت در زمینه تبلیغات است از این رو متقاضیان زیادی دارد، هزینه پایین تولید این تابلوها، طول عمر بالای آن‌ها و پایین بودن میزان مصرف برق آن‌ها از دلایل دیگری است که باعث می‌شود مشتریان زیادی جذب این تابلوهای تبلیغاتی شوند و تمایل پیدا کنند که برای فروشگاه‌ها و مغازه‌ها  و… خود از این تابلو‌ها استفاده کنند.

راه اندازی این کسب و کار سرمایه زیادی نمی‌خواهد و با آموزش دانش فنی آن و داشتن خلاقیت در کار خود می‌توانید به سود خوبی در این حرفه دست یابید، ساخت این تابلوها در منزل با سرمایه حدود یک میلیون تومان و حتی کمتر امکان پذیر است، البته اگر قصد افتتاح مغازه، کارگاه و یا حتی تاسیس شرکت در این زمینه را داشته باشید طبعا سرمایه زیادی لازم خواهید داشت.

5/5 - (1 امتیاز)
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    WeCreativez WhatsApp Support
    اگر درباره دوره های آموزشی سوالی دارید بصورت 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستیم.
    سلام، چطور میتونم کمکتون کنم ؟