تهران - میدان انقلاب - روبه روی دانشگاه تهران - خیابان فخر رازی - نرسیده به خیابان جمهوری - ابتدای کوچه مهر - پلاک 4

آموزش نصب کولر گازی (اسپلیت)

برای شروع یک شغل خوب هیچ زمانی دیر نیست با گرم شدن زمین و جوابگو نبودن کولرهای آبی در خیلی از نقاط ایران کولرهای گازی جایگزین مناسبی برای آنها شدند این دستگاه ها برای نصب نیاز به متخصصین کاربلد دارند از این رو آموزش نصب کولر گازی یکی از رشته هایی می باشد که شما برای شروع یک شغل خوب در زمینه سیستم های سرمایشی نیاز به آن خواهید داشت.

در این دوره به سرفصل های کامل آموزشی از جمله نحوه محاسبه برای فضاهای مختلف، نحوه نصب پنل و کندانسور به صورت صحیح، آموزش لوله کشی این دستگاه و آموزشهای تخصصی راه اندازی و شارژ گاز کولرهای معمولی و اینورتر پرداخته می شود. این سرفصل ها به صورت عملی در کارگاه مجهز توسط کارآموزان انجام می شود و صفر تا صد مراحل نصب و راه اندازی کولر گازی به آن ها ارائه خواهد شد تا یک نصاب حرفه ای شوند.

این دوره ها به صورت حضوری و مجازی برگزار می شوند و در پایان دوره کارآموزان با در دست داشتن مدرک بین المللی فنی و حرفه ای وارد بازار کار شده و می توانند از پشتیبانی نامحدود استاد دوره در حین کار بهرمند شوند.

درباره دوره آموزش نصب کولر گازی :

✔️ این دوره آموزشی از صفر تا صد مباحث مبتدی و پیشرفته را در بر میگیرد و در کلاس نصب کولر گازی به تمامی مباحث پرداخته میشود.

✔️ دوره نصب اسپلیت همانند تمامی دوره های برگزار شده در مجتمع آموزش برق چون : دوره آموزش نصب آسانسور ، آموزش تعمیرات پکیج ، آموزش نصب دزدگیر اماکن و … به صورت کاملاً عملی و در کارگاه مجهز به تعداد شرکت کنندگان و زیر نظر اساتید مجرب فنی حرفه ای برگزار میشود.

✔️ پس از پایان دوره ، مدرک فنی حرفه ای نصب کولر گازی معتبر و قابل ترجمه قابل استعلام از سازمان فنی حرفه ای کشور اهدا میشود که ضامن اشتغال شرکت کنندگان میباشد.

✔️ خوابگاه برای شرکت کنندگان راه دور (شهرستان) در نزدیکترین محل به آموزشگاه نصب کولر گازی معرفی میشود.

✔️ 30% تخفیف در هزینه دوره آموزش نصب اسپلیت (کولر گازی) برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

فیلم معرفی دوره آموزش نصب کولر گازی

ویژگی های دوره آموزش نصب کولر گازی

پشتیبانی نامحدود دوره

بعد از اتمام دوره آموزشی شما توسط کارشناسان و اساتید آموزشگاه به مدت نامحدود پشتیبانی خواهید داشت تا کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

مدرک فنی حرفه ای

پس از پایان دوره آموزشی به شما مدرک بین المللی فنی حرفه ای معتبر در ایران و خارج از کشور اعطا می گردد.

تجدید دوره رایگان

در صورت عدم یادگیری در یک دوره یا عدم توانایی شرکت به دلایل زمانی ، دوره بصورت رایگان برای شما برگزار خواهد شد.

دسترسی حمل و نقل عمومی

محل آموزشگاه دارای دسترسی آسان با مترو و اتوبوس های شهری و BRT می باشد.

کارعملی در کارگاه مجهز

برای یادگیری هر چه بهتر کارآموزان ، تجهیزات به روز صنعت در اختیار شما قرار گرفته تا با کار عملی مهارت لازم را کسب نمایید.

برگزاری دوره آنلاین

علاوه بر دوره های حضوری شما میتوانید در دوره های آنلاین آموزشگاه شرکت نمایید ، دوره مجازی تمامی سرفصلهای دوره حضوری را در بر میگیرد. - اطلاعات بیشتر : 66577392-021

سرفصل های آموزش نصب کولر گازی

آموزش نصب کولر گازی
  • آموزش و معرفی اجزای تشکیل دهنده کولر گازی
    معرفی انواع کولر های گازی موجود در بازار و نحوه عملکرد هریک و میزان فضای پوشش دهنده استاندارد برای سرمایش نکاتی کاربردی هستند که توسط اساتید با تجربه مجتمع آموزشی برق به کارآموزان انتقال داده خواهد شد.
  • آموزش نصب و عیب یابی پنل های مختلف در برندهای مختلف
    در آموزش نصب کولر گازی نحوه نصب و سرویسکاری پنل های این دستگاه مورد ارزیابی قرار می گیرد و کارآموزان بصورت عملی این فعالیت ها را در کارگاه مجهز انجام خواهند داد.
  • آموزش نصب، تعمیرات و عیب یابی کندانسور
    از بخش های مهم کولرهای گازی کندانسور های آنها هستند این دستگاه با جریان دادن گاز و تخلیه هوای گرم محیط از جمله قسمت های مهم آن می باشد.
  • آموزش خالی کردن گاز داخل کولر گازی و شارژ مجدد گاز
    برای سرویسکاری های فصلی در کولر های گازی کارآموزان احتیاج به یادگیری شارژ مجدد گاز و تخلیه گاز این دستگاه ها دارند در آموزش نصب کولر گازی این روند به صورت عملی توسط کارآموزان انجام خواهد شد.
  • آموزش سرویسکاری کولرهای گازی از پیش نصب شده
    یکی از مهم ترین مباحث در آموزش کولر گازی سرویس کاری این دستگاه ها است مجتمع آموزشی برق با بکار گیری اساتید باتجربه که خود سالها سابقه کاری در حوزه کولر گازی را دارند این مطالب را به خوبی به هنرجویان منتقل خواد کرد.
  • آموزش جوشکاری نقره برای اتصالات کولر گازی
    برای نصب لوله های حاوی گاز و لوله های آسیب دیده در برخی موارد نیاز به جوشکاری نقر می باشد این نوع جوشکاری به همراه اصول صحیح آن در دوره نصب کولر گازی جزئی از سرفصلها است.
  • آموزش برق کشی مدارات پنل و کندانسور
    سیم کشی صحیح و اتصالات مناسب در آموزش نصب کولر گازی تماما به صوت عملی انجام می شود.
  • و…
نمایش بیشتر
نظرات کارآموزان
مشاوره دوره آموزشی
درخواست مشاوره تلفنی رایگان

شهریه دوره آموزش نصب کولر گازی

نام دورهشهریه عادیشهریه با تخفیفشهریه خصوصیشهریه آنلاین
نصب کولر گازی 4/00۰/۰۰۰ تومان 2/8۰۰/۰۰۰ تومان 4/76۰/۰۰۰ تومان
شهریه دوره آموزش تعمیرات کولر گازی ۲/60۰/۰۰۰ تومان ۱/8۰۰/۰۰۰ تومان 3/0۰۰/۰۰۰ تومان

سوالات متداول دوره نصب کولر گازی

بله. یقینا یکی از مراحل یادگیری و آموزش صحیح برای کارآموزان انجام فعالیت عملی در کارگاه است. که این موضوع با در اختیار گذاشتن تجهیزات کامل برای کارآموزان صورت می پذیرد.

خیر. با توجه به انجام کار عملی بسیار در کارگاه توسط کارآموزان در طی دوره آموزشی و در اختیار داشتن اساتید مجرب و تجهیزات آموزشی کامل ، پس از پایان دوره بصورت مستقیم و بدون نیاز به دوره کارورزی می توانید وارد بازار کار شوید.

شروع تمام دوره ها برای کارآموزان با مباحث مقدماتی می باشد و در طی دوره پس از درک کامل کارآموز به تدریج مباحث تخصصی شده تا کاملا قابل فهم و درک باشد. با توجه به این موضوع برای شرکت در دوره توانایی خواندن و نوشتن کافیست و به مدرک یا پیشنیاز خاصی احتیاج نیست.

پشتیبانی آموزشی بصورت نامحدود است و پس از پایان دوره ارتباط آموزشگاه با کارآموز قطع نخواهد شد و کارآموزان می توانند با استاد دوره و مشاوران آموزشگاه برای دریافت پاسخ سوالات خود در ارتباط باشند.

سوالات متداول آموزش نصب کولر گازی (اسپلیت)
مقالات مرتبط
دوره های پر طرفدار مجتمع آموزشی

معرفی جامع دوره فنی حرفه ای نصب کولر گازی

با توجه به استفاده زیادی که در روزهای تابستان از کولر گازی می شود و استقبال زیادی که از این سیستم سرمایشی شده است بازار کار مشاغلی که مرتبط با این دستگاه می باشند از رونق بالایی برخوردار است.

کولر گازی یا اسپیلت نیاز به نصب به صورت تخصصی داشته و افرادی که در این زمینه دارای مهارتی نمی باشند قادر به انجام عملیات نصب نخواهند بود در نتیجه نیاز است تا از نصاب کولر گازی برای این کار استفاده شود.

علاوه بر آن، کولر گازی هر 6 ماه یا یک سال نیاز به انجام سرویس دارد تا کارایی خود را بهبود بخشیده و همچنین در بالا رفتن طول عمر قطعات آن کمک نماید.

گاهی هم امکان خراب شدن و به وجود آمدن مشکلات مختلفی مانند تمام شدن گاز کمپرسور ، وجود سر و صدای زیاد در هنگام کار کردن، عدم وجود باد خنک در دستگاه، خاموش شدن خود به خود کولر گازی و غیره وجود دارد که باید این مشکلات برطرف گردند.

ساختار کولر گازی کاملا پیچیده بوده و در صورتی که فردی اقدام به تعمیر خودسرانه آن نماید امکان سوختن دستگاه و یا آسیب رساندن به خود وجود دارد و بنابراین حتما باید از تعمیرکار این رشته برای این کار استفاده نمود.

با توجه به نیازی که به تعمیرکاران و نصاب های کولر گازی احساس می شود و همچنین درآمد بالایی که این افراد دارند، بسیاری از افراد جذب این حرفه شده و تلاش می کنند تا مهارت های مورد نیاز را کسب نمایند.

آموزش فوق تخصصی کولر گازی در مجتمع آموزشی برق توسط اساتید حرفه ای صورت می گیرد و علاقمندان به این حرفه می توانند در این دوره ها شرکت نمایند.

شما میتوانید در مجتمع آموزشی برق دوره آموزش تعمیرات کولر گازی را نیز فرا بگیرید.

کولرهای گازی که به طور معمول از تبرید فشرده سازی بخار استفاده می کنند ، از واحدهای کوچک استفاده شده در وسایل نقلیه گرفته تا واحدهای عظیم که می توانند کل ساختمان را خنک کنند ، اندازه دارند.

پمپ های حرارتی منبع هوا ، که می توانند برای گرم کردن و همچنین خنک سازی استفاده شوند ، در آب و هوای خنک تر به طور فزاینده ای رایج می شوند. کولرگازی ها انواع مختلفی دارند که ما در این مقاله به بررسی سه نوع ایستاده( قابل حمل)، پنجره ای و دو تکه پرداخته ایم.

برای کسب دانش کافی در زمینه نصب کولر گازی ،افراد باید در دوره های آموزش تخصصی نصب کو لرگازی شرکت کرده و مهارت های لازم را کسب کنند.

سازمان فنی و حرفه ای بهترین منبع برای این دوره ها می باشد. شما به سادگی می توانید از نحوه برگزاری این کلاس ها با خبر شوید و از شرکت کنندگان مشتاق این دوره ها باشید. پس از اتمام دوره ها، با در دست داشتن گواهینامه معتبر از سازمان فنی و حرفه ای، می توانید وارد بازار کار شده و مشغول به کار شوید.

آموزش نصب کولر گازی ایستاده و پنجره ای

دو نوع کولر گازی رایج در بازار، کولرهای ایستاده یا قابل حمل و کولر های پنجره ای هستند. در ادامه به توضیح مختصر درباره هر یک از آن ها پرداخته شده است.

یکی از دیگر از رشته های پرطرفدار و جذاب مجتمع آموزشی برق دوره آموزش تعمیرات پکیج و آموزش نصب پکیج می باشد.

کولر گازی ایستاده

نصب بیشتر کولرهای گازی قابل حمل آسان است. تا زمانی که تمام اجزا را در اختیار داشته باشید ، می توانید خودتان در عرض 10-30 دقیقه این کار را انجام دهید. مهمترین جنبه های نصب صحیح یک AC قابل حمل ، تخلیه و زه کشی آن است.

تخلیه به درستی هوای گرم خارج شده از اتاق شما را به بیرون ، جایی که به طور طبیعی پراکنده می شود ، تخلیه می کند.

قبل از شروع راه اندازی یک AC قابل حمل ، چندین نکته اساسی در مورد ایمنی وجود دارد که باید بخاطر بسپارید:

  • قبل از شروع ، کتابچه راهنما را بخوانید.
  • کولرهای گازی قابل حمل سنگین هستند. مراقب باشید!
  • هرگز AC قابل حمل را به پسوند برق یا نوار برق متصل نکنید.
  • کودکان را از واحد دور نگه دارید.
  • فقط پس از اتمام نصب ، آن را به برق متصل کنید.
  • قبل از استفاده از AC قابل حمل مطمئن شوید که فیلتر هوای موجود نصب شده باشد.
  • خودتان سعی نکنید یک AC قابل حمل را تعمیر کنید.

یک AC قابل حمل همیشه باید بر روی سطحی سخت و حداقل 8-12 متر دور از اشیائی مانند مبلمان و گلها قرار داده شود. بررسی کنید که کابل برق بدون کشش بیش از حد می تواند به پریز برسد.

همچنین بررسی کنید که شلنگ هواکش بدون کشش زیاد به پنجره برسد. بیشتر تولیدکنندگان توصیه می کنند که شلنگ را تا حد ممکن کوتاه و صاف نگه دارید.

وقتی AC شما در جای مناسب قرار گرفت ، پس آماده شروع نصب هستید.

یک کیت پنجره ای معمولی شامل موارد زیر است:

  • یک شلنگ هواکش
  • آداپتورهای شیلنگ هواکش
  • یک اتصال اسلاید پنجره.

بعضی از کیت ها ممکن است شامل پیچ و نوارهای هوا یا کف نیز باشند. اگر چیزی از دست رفته است ، بلافاصله با فروشنده تماس بگیرید.

کولرگازی پنجره ای

قبل از شروع، اطمینان حاصل کنید که یک پنجره به اندازه کافی نزدیک به یک خروجی انتخاب کرده اید. اکثر AC های پنجره دارای سیم های برق بین 5 تا 6 فوت هستند. ببینید سیم از چه طرف AC متصل است و خروجی سیم را انتخاب کنید.

آموزش تعمیر اسپلیت

اسپیلت ها معمولا دارای مشکلات زیادی در هنگام استفاده می گردند که یک تعمیرکار حرفه ای باید با تمامی این مشکلات آشنایی داشته و قادر باشد آن را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف نماید.

در دوره آموزش تعمیر کولر گازی در مجتمع آموزشی برق، با انواع برندهای مختلف آن آشنا شده و در رابطه با تمامی ارورهایی که این دستگاه ها می دهند نیز آموزش می بینند. در نتیجه پس از طی کردن دوره آموزش تعمیر اسپیلت افراد قادر به عیب یابی دقیق و تعمیر انواع کولر گازی می گردند.

برای نصب کولر گازی چه چیزهایی لازم است؟

برای نصب کولر گازی (اسپلیت ) نیاز است تا استانداردها و دستورالعمل هایی رعایت گردد. در  ابتدا نیاز است تا یونیت خارجی که در واقع همان کندانسور دستگاه است در محیطی روباز مانند حیاط یا بالکن نصب گردد. برای انجام این کار باید در ابتدا یک سطح صاف و هموار را ایجاد نمود تا یونیت خارجی بر روی آن قرار گیرد.

مکانی که انتخاب می شود نباید تردد زیادی داشته باشد و همچنین از وجود گرد و غبار زیاد به دور باشد. در فاصله 3 متری از یونیت خارجی نباید هیچ گونه آنتنی وجود داشته باشد چرا که سیگنال های آن در عملکرد اسپیلت اختلال ایجاد می کند.

در ادامه باید نسبت به نصب یونیت داخلی اقدام نمود. برای این کار باید محل مناسبی را بر روی دیوار در نظر گرفت. این دیوار باید از استحکام کافی برخوردار بوده و در محلی باشد که امکان نشت گاز در آن وجود نداشته باشد.

نیاز است تا در ابتدا صفحه فلزی که وجود دارد به دیوار محکم شده و پس از آن پنل داخلی بر روی آن قرار گیرد.

در ادامه لوله های مختلف باید به درستی نصب شده و در نهایت سیم کشی کولر گازی با دقت انجام گیرد. عدم توجه کافی در هنگام مصب باعث می شود تا دستگاه کارایی لازم را نداشته باشد و به اندازه کافی خنک نکند و یا طول عمر آن نیز کاهش یابد.

نصب کولرهای گازی یا اسپیلت نیاز به تخصص بالایی داشته و بایستی حتما توسط نصاب حرفه ای در این کار صورت گیرد. کولر گازی دارای دو بخش به نام پنل داخلی و پنل خارجی می باشد که هر یک باید به صورت جداگانه نصب گردد.

برای نصب این بخش ها نیاز به داشتن ابزار کار و وسایلی می باشد که نصاب باید با این ابزار به طور کامل آشنایی داشته تا بتواند عملیات نصب را به درستی انجام دهد. انواع آچارها، پیچ گوشتی، گیج فشار، مولتی متر، پمپ وکیوم و غیره از جمله وسایل مورد نیاز برای نصب کولر گازی می باشند.

در مجتمع آموزش برق، کارگاه های عملی وجود دارد که تمامی تجهیزات مورد نیاز در آن یافت می شود. آموزش ها به  صورت عملی و پروژه محور برگزار شده و افراد به طور کامل نحوه کار کردن با این ابزار و نصب صحیح این وسیله را فرا می گیرند.

ابزار های مورد نیاز برای نصب کولر گازی

  • درایور پیچ
  • نوار اندازه گیری
  • پیچ و براکت تهیه شده توسط سازنده
  • قیچی (بسته به مدل)

مرحله 1: AC خود را بردارید و مرکز پنجره خود را پیدا کنید

مرحله 2: پنجره خود را باز کرده و آماده کنید

مرحله 3: پانل های کناری را وصل کنید

مرحله 4: AC خود را در پنجره وارد کنید

مرحله 5: براکت های L را نصب کنید

مرحله ششم: پانل ها را پیوست کنید

مرحله 7: واحد امن و شروع به خنک کردن

بخاطر داشته باشید اینها نکاتی کلی برای نصب پریز برق پنجره است و مدل شما ممکن است جهت های کمی متفاوت داشته باشد. این تفاوت ها به همراه دیگر جزئیات کاربردی، در دوره های آموزشی نصب این گونه کولرها، در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

مراحل یادگیری نصب کولر گازی

برای یادگیری تعمیرات و نصب کولر گازی می توان نزد فردی که در این کار تجربه بالایی دارد به عنوان کارآموز کسب مهارت نمود. اما انجام این کار برای افرادی که سن کمی دارند مناسب می باشد چرا که معمولا استاد کارها نیاز به نیروی کارگر و شاگردی دارند که با حقوق پایین کار زیادی را برای آنها انجام دهد.

بهترین روش این است که در یک دوره آموزش نصب کولر گازی ثبت نام نموده و تمامی مهارت ها را به صورت تئوری و عملی آموزش ببینید.

افرادی که در مجتمع آموزشی برق ثبت نام می کنند در ابتدا در کلاس های تئوری مجموعه شرکت نموده و مباحث مختلف را بر طبق سرفصل های ارائه شده توسط سازمان فنی و حرفه ای فرا می گیرند.

از جمله سرفصل هایی که در کلاس های تئوری به افراد آموزش داده می شود شامل مواردی مانند آموزش و آشنایی با سیکل تبرید در دستگاه های سرد کننده، معرفی انواع کولر گازی های موجود در بازار با برندهای مختلف، معرفی تمام ابزارها و تجهیزات مناسب برای نصب کولر گازی و اسپیلت.

آموزش نصب قطعات مکانیکی و الکتریکی اصلی و جانبی کولر گازی، آموزش تست فشار و نشت یابی وکیوم کردن و خلاء نمودن مدار گاز بصورت کاملا عملی، آموزش شارژ گازی کولر با انواع گازها، معرفی محل های تامین قطعات و لوازم و مواد اولیه آن و غیره اشاره کرد.

پس از این که کلاس های تئوری به اتمام رسید، کارآموزان در کارگاه های عملی که در آموزشگاه وجود دارد تحت نظر اساتید با تجربه و حرفه ای آموزشگاه تمامی قطعات کولر گازی را از نزدیک مشاهده کرده و نحوه عملکرد آنها را آموزش می بینند.

در این کارگاه ها تعداد افرادی که حضور دارند انگشت شمار بوده و به همین دلیل کیفیت آموزش ها بسیار بالا خواهد بود و آموزش ها حالت نیمه خصوصی و خصوصی دارند.

بعد از این که کلاس های تئوری و عملی به اتمام رسید، د صورتی که کارآموزان مشکلی در مباحث داشتند می توانند مجددا دوره را شارژ نموده و به صورت رایگان در کلاس ها شرکت نمایند.

در نهایت پس از شرکت در آزمون های فنی و حرفه ای و قبولی در آن، مدرک فنی و حرفه ای نصب و تعمیرات کولر گازی برای افراد صادر می شود و این افراد می توانند شروع به کار نمایند.

آموزش نصب کولر گازی دو تکه

کولر گازی گزینه خوبی برای خنک و راحت نگه داشتن خانه شما در ماه های تابستان است. این واحدها در مقایسه با تهویه مطبوع مرکزی ، ساکت تر ، نصب آسان تر و دارای انرژی کمتری هستند. این نوع A / C بدون مجرا است ، بنابراین تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که واحد خنک کننده را در داخل و کمپرسور و کندانسور را در خارج نصب کنید ، سپس لوله کشی و کابل برق را بین واحدها اجرا کنید.

  1. راه اندازی واحد داخلی

  • برای نصب واحد داخلی ، مکانی بدون مانع را بر روی دیوار داخلی خود انتخاب کنید.
  • صفحه نصب را به دیواره داخلی محکم کنید.
  • سوراخ 3 اینچ (7.6 سانتی متر) را در دیوار ایجاد کنید تا بتوانید لوله ها را در بیرون تغذیه کنید.
  • اتصالات الکتریکی واحد داخلی را بررسی کنید.
  • لوله ها و کابل ها را از سوراخ دیوار عبور دهید ، سپس آنها را به واحد متصل کنید.
  • واحد داخلی را روی صفحه نصب محکم کنید.
  1. نصب کندانسور در فضای باز

  • واحد بیرونی را در منطقه ای بدون ترافیک زیاد، دارای گرد و غبار یا گرما، قرار دهید.
  • یک بالشتک بتونی روی زمین بگذارید.
  • واحد بیرونی بالای بالشتک بتونی را ایمن کنید.
  • سیم کشی برق را در واحد خارجی بررسی کنید.
  • لوله کشی و کابل را به واحد خارجی وصل کنید.
  1. تکمیل پروژه

  • هوا و رطوبت را از مدار مبرد خارج کنید.
  • لوله ها را با گیره به دیوار بچسبانید.
  • سوراخ دیواره را با استفاده از فوم پلی اورتان منبسط شده ببندید.
  • دستگاه را روشن کنید و از هوای خنک لذت ببرید!

آموزش نصب کولر گازی اجنرال ، سامسونگ ، ال جی

کولرگازی دستگاهی است به لحاظ استقبال چشم گیر از آن، بسیاری از کمپانی ها تصمیم به تولید آن گرفتند. از برندهای معتبر و پرفروش در بازار کولرگازی برندهای اجنرال، ال جی و سامسونگ هستند.

هر یک از برندها برای ارائه خدمات، متخصصینی در زمینه نصب کولرهای خود، پرورش داده اند. حقیقتی که وجود دارد این است که بصورت کلی و عمومی، این کار در برندهای مختلف، به یک شیوه انجام پذیر است.

اما در کلاس های آموزشی، تفاوت های جزئی که هر برند با دیگر برندها دارد، برای کارآموزان تشریح می شود. یک نصاب کولرگازی می تواند به تصمیم خود، با یک یا چند برند کار کند و دامنه کاری خود را حرفه ای تر و تخصصی تر، گسترش دهد.

بازار کار نصب کولر گازی

زمانی که کولرهای گازی وارد بازار شدند، به خاطر ظاهر زیبا، صدای کم، خنک کنندگی فوق العاده و محل نصب مناسب بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفتند.

امروزه در ساختمان های نوساز، برای سیستم سرمایشی از کولرهای گازی استفاده می شود. با شروع فصل گرما، تقاضا برای نصب ، تعمیر و سرویس کردن این دستگاه تا حدی زیاد می شود، که افراد شاید مجبور باشند چند روز منتظر بمانند و گرما را تحمل کنند، تا تکنسین یا نصاب حرفه ای بتواند در محل حاضر شده و کولر را آماده استفاده کند.

با این توضیحات، حتما متوجه شدید که بازار کار نصب کولرهای گازی بسیار پررونق و پردرآمد است. برای افراد با سابقه کارهای فنی، یا حتی بدون داشتن سابفه، و علاقه مند به این قبیل کارها، بسیار پیشنهاد می شود.

سرمایه ورود به بازار نصب کولر گازی

یک تفکر نه چندان درست در بین افراد، این است که برای شروع یک کسب و کار جدید، نیاز به سرمایه های هنگفت می باشد. در برخی موارد و برخی مشاغل خاص شاید این طرز فکر درست باشد، اما بسیای از فنون و مشاغل وجود دارند که نداشتن سرمایه شما را از انجام آن باز نمی دارد.

کارهایی مثل نصاب کولرگازی بودن، از این دسته اند. یک شخص در ابتدای راه، هزینه ای برای یادگیری این حرفه پرداخت می کند. سپس می تواند در شرکت های فنی و خدماتی که خواهان جذب نصاب کولرگازی هستند، استخدام شده و مشغول به کار شود. در ادامه راه، پس از کسب تجربه کافی در بازار کار، می تواند بصورت مستقل به انجام حرفه خود بپردازد و درآمد بیشتری رقم بزند.

آموزشگاه نصب کولر گازی در تهران

در سال های اخیر،؛با پیشرفت تکنولوژی و ورود دستگاه های جدید به خانه های مردم؛ مشاغل شکل جدیدی به خود گرفته اند. از کارهای پررونق و مورد استفبال افراد بخصوص جوانان، مشاغل فنی است. امروزه تعداد آموزشگاه هایی که به آموزش مشاغل فنی مشغولند، بسیار زیاد هستند.

رنج بزرگی از این آموزشگاه ها در استان تهران و در شهر تهران متمرکز شده اند. نصب کولر گازی یکی از نمونه های بارز در دنیای مشاغل فنی ست که در آموزشگاه های زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای، دوره های آموزشی مربوط به آن در حال برگزاری است.

5/5 - (1 امتیاز)
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    WeCreativez WhatsApp Support
    اگر درباره دوره های آموزشی سوالی دارید بصورت 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستیم.
    سلام، چطور میتونم کمکتون کنم ؟