تهران - میدان انقلاب - روبه روی دانشگاه تهران - خیابان فخر رازی - نرسیده به خیابان جمهوری - ابتدای کوچه مهر - پلاک 4

آموزش تعمیرات پرینتر

آموزش تعمیرات پرینتر با توجه به فراگیر شدن استفاده از پرینتر در تمامی اماکن اداری و تجاری و حتی در منازل مسکونی دوره ای پرکاربرد و شغلی پردرآمد می باشد. در این دوره تعمیر و عیب یابی پرینترهای لیزری و قدیمی تر که جوهرافشان هستند آموزش داده می شود. بعد از پایان دوره توسط اساتید با تجربه و متخصص کاراموز می تواند به صورت حرفه ای این دستگاه پرکاربرد را تعمیر کند. آموزش تعمیرات پرینتر در مجتمع تخصصی برق هم به صورت تئوری و هم عملی می باشد.

ما در این دوره به شما: سرویس‌کاری و تعمیرات پنل پرینتر، رفع خطوط سیاه و سفید روی تصویر، ایراد چرخ‌دنده‌ها و شناسایی سنسورها را آموزش می‌دهیم.

صفر تا صد دوره بصورت عملی و حضوری است.

درباره دوره آموزش تعمیرات پرینتر

✔️ دوره تعمیرات پرینتر از صفر تا صد و در کلاس های تعمیرات مکانیکی و الکترونیکی و تعویض لوازم جانبی دستگاه پرینتر در برندهای مختلف انجام می شود.

✔️ دوره تعمیرات پرینتر مانند تمامی دوره های آموزشی برگزار شده در مجموعه آموزشی برق مانند: دوره آموزشی تعمیرات ساعت ، آموزش تعمیرات برد الکترونیکی ، آموزش تعمیرات فکس و … به صورت کاملا عملی و در کارگاه مجهز با دستگاه های واقعی و تجهیزات اداری و پرینتر به تعداد شرکت کنندگان و زیر نظر اساتید فنی حرفه ای با تجربه و تکنسین های دستگاه های اداری برگزار می گردد.

✔️ پس از اتمام دوره گواهینامه فنی حرفه ای معتبر و قابل ترجمه و استعلام از سازمان فنی حرفه ای کشور اعطا می شود که تضمین کننده اشتغال شرکت کنندگان در دوره تعمیر پرینتر است.

✔️ محل اسکان و خوابگاه برای شرکت کنندگان راه دور (شهرستان) در نزدیکترین محل به کارگاه آموزشی تعمیر تجهیزات اداری مجتمع فنی آموزش برق معرفی میشود.

✔️ 30% تخفیف در هزینه این دوره برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

ویدئو معرفی دوره آموزش تعمیرات پرینتر

ویژگی های دوره آموزش تعمیرات پرینتر

پشتیبانی نامحدود دوره

بعد از اتمام دوره آموزشی شما توسط کارشناسان و اساتید آموزشگاه به مدت نامحدود پشتیبانی خواهید داشت تا کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

مدرک فنی حرفه ای

پس از پایان دوره آموزشی به شما مدرک بین المللی فنی حرفه ای معتبر در ایران و خارج از کشور اعطا می گردد.

تجدید دوره رایگان

در صورت عدم یادگیری در یک دوره یا عدم توانایی شرکت به دلایل زمانی ، دوره بصورت رایگان برای شما برگزار خواهد شد.

دسترسی حمل و نقل عمومی

محل آموزشگاه دارای دسترسی آسان با مترو و اتوبوس های شهری و BRT می باشد.

کارعملی در کارگاه مجهز

برای یادگیری هر چه بهتر کارآموزان ، تجهیزات به روز صنعت در اختیار شما قرار گرفته تا با کار عملی مهارت لازم را کسب نمایید.

برگزاری دوره آنلاین

علاوه بر دوره های حضوری شما میتوانید در دوره های آنلاین آموزشگاه شرکت نمایید ، دوره مجازی تمامی سرفصلهای دوره حضوری را در بر میگیرد. - اطلاعات بیشتر : 66577392-021

سرفصل های آموزش تعمیرات پرینتر

سرفصل های دوره آموزش تعمیر پرینتر
  • آموزش تعمیرات یونیت کاغذ کش در دستگاه پرینتر در انواع برند ها
  • آموزش نحوه ی صحیح تعویض سلونوئید
  • آموزش تعویض موتور اصلی در تعمیرات پرینتر
  • آموزش نحوه ی سرویس کاری و تعمیرات پنل پرینتر
  • تعمیرات رفع خطوط سیاه و سفید در تصویر در پرینتر
  • آموزش تعمیرات پلیگان موتور دستگاه پرینتر
  • آموزش ایراد یابی چرخ دنده ها در تعمیرات پرینتر
  • آموزش سرویس کاری چرخ دنده ها در تعمیرات پرینتر
  • آموزش ایراد یابی یونیت کاغذ کش در دستگاه پرینتر در انواع برند ها
  • آموزش ایراد یابی و تعمیرات سیاه شدن پشت کاغذ
  • آموزش شناسایی سنسور ها در تعمیرات پرینتر
  • آموزش تعمیرات سنسور ها در تعمیرات پرینتر
  • آموزش ایراد یابی و تعمیر گیر کاغذ در فیوزینگ
  • آموزش رفع ایراد نکشیدن کاغذ
  • آموزش تعمیرات یونیت فیوزینگ دستگاه پرینتر
  • آموزش ایراد یابی هیتر
  • آموزش تعویض هیتر
  • ایراد یابی ترمیستور و ترموستات در تعمیرات پرینتر
  • آموزش صحیح شارژ کارتریج
  • آموزش اصولی تعمیرات درام
  • آموزش تعویض درام دستگاه پرینتر
  • آموزش ایراد یابی یونیت فیوزینگ دستگاه پرینتر
  • آموزش تعمیر انواع بردهای پرینترها
  • آشناسایی با کارکرد دستگاهای پرینتر
  • آموزش بازکردن صحیح قاب های دستگاه پرینتر برای برندهای مختلف
  • آموزش سرویس عمومی برای برندهای مختلف دستگاه پرینتر
  • آموزش نحوه ی کارکرد یونیت لیزر در تعمیرات پرینتر
  • آموزش ایراد یابی پلیگان موتور دستگاه پرینتر
  • آموزش رفع ایراد کم رنگ شدن چاپ و …
نمایش بیشتر
نظرات کارآموزان
مشاوره دوره آموزشی
درخواست مشاوره تلفنی رایگان

شهریه دوره آموزش تعمیرات پرینتر

نام دورهشهریه عادیشهریه با تخفیفشهریه خصوصیشهریه آنلاین
آموزش تعمیرات پرینتر 3/200/000 تومان 2/200/000 تومان 4/000/000 تومان

سوالات متداول دوره تعمیر پرینتر

بله. یقینا یکی از مراحل یادگیری و آموزش صحیح برای کارآموزان انجام فعالیت عملی در کارگاه است. که این موضوع با در اختیار گذاشتن تجهیزات کامل برای کارآموزان صورت می پذیرد.

خیر. با توجه به انجام کار عملی بسیار در کارگاه توسط کارآموزان در طی دوره آموزشی و در اختیار داشتن اساتید مجرب و تجهیزات آموزشی کامل ، پس از پایان دوره بصورت مستقیم و بدون نیاز به دوره کارورزی می توانید وارد بازار کار شوید.

شروع تمام دوره ها برای کارآموزان با مباحث مقدماتی می باشد و در طی دوره پس از درک کامل کارآموز به تدریج مباحث تخصصی شده تا کاملا قابل فهم و درک باشد. با توجه به این موضوع برای شرکت در دوره توانایی خواندن و نوشتن کافیست و به مدرک یا پیشنیاز خاصی احتیاج نیست.

پشتیبانی آموزشی بصورت نامحدود است و پس از پایان دوره ارتباط آموزشگاه با کارآموز قطع نخواهد شد و کارآموزان می توانند با استاد دوره و مشاوران آموزشگاه برای دریافت پاسخ سوالات خود در ارتباط باشند.

سوالات متداول آموزش تعمیرات پرینتر
مقالات مرتبط

معرفی جامع دوره آموزش تعمیرات پرینتر

آموزش تعمیرات پرینتر : پرینترها یکی از ماشین‌های اداری پر کاربرد محسوب می‌شود که ممکن است به علل مختلف، دچار مشکل شده و از کار بیفتند. تنوع قطعات مکانیکی و الکترونیکی تعمیر این دستگاه‌های پیشرفته را به یک مهارت خاص تبدیل کرده است. از آن‌جایی که هزینه خرید یک پرینتر جدید نسبت به تعمیر آن تفاوت زیادی دارد، افراد ترجیح می‌دهند به جای هزینه کردن برای خرید یک نمونه جدید، مشکل موجود در پرینتر‌ها را توسط تعمیر‌کاران برطرف نمایند.

بنابراین می توان نتیجه گرفت که تعمیر پرینتر یکی از مشاغل پر درآمد فنی محسوب می شود که به سرمایه بالا جهت راه اندازی نیاز ندارد. به همین علت یکی از دوره های پر طرفدار برای ورود به بازار کار می باشد که در آموزشگاه فنی پایتخت از مقدماتی تا پیشرفته تدریس می شود.

آموزش صفر تا صد تعمیر پرینتر

در کلاس آموزش تعمیر پرینتر، کارآموزان با انواع تجهیزات تخصصی در مدل‌ها و برندهای مختلف پرینتر آشنا شده و پس از آشنایی با کاربرد آن‌ها به بررسی مشکلات رایج در آن‌ها خواهند پرداخت. این کلاس طوری برنامه‌ریزی شده است تا افراد با هر درجه تحصیلات و پیش زمینه قبلی بتوانند در این کلاس ثبت نام کنند. برای شرکت در کلاس تعمیر پرینتر نیازی به گذراندن دوره‌های پیش نیاز نمی‌باشد چرا که سرفصل‌ها و مطالب آموزشی از مقدماتی شروع شده و شما را تا رسیدن به یک تعمیرکار حرفه‌ای در پرینتر هدایت می‌کند. آموزش صفر تا صد تعمیر پرینتر در مجتمع آموزشی برق شما را از شرکت در هر گونه دوره کارآموزی و کارورزی بی نیاز می کند.

اساتید آموزش تعمیرات پرینتر

آموزش تعمیرات پرینتر باید توسط افرادی ارائه شود که تجربه کافی را در عیب‌یابی، تعیمر و تعویض قطعات معیوب در مدل‌های مختلف پرینتر را دارند و می توانند کارآموزان را به صورت عالی هدایت کرده تا بتوانند کسب درآمد عالی داشته باشند. اساتید دوره آموزش تعیمر پرینتر در مجتمع برق تهران با سابقه چندین ساله و تجربه عالی می توانند تمام دانش تئوری و مهارت عملی را به کاربران منتقل کرده و روش های نوین و جدید را برای کسب درآمد بالا در بازار کار در اختیار کاربران قرار دهند.

نحوه برگزاری کلاس آموزشی تعمیرات پرینتر

کلاس آموزشی تعمیر پرینتر به صورت حضوری برگزار می‌گردد. کلاس‌های حضوری در کارگاه‌های مجهز به انواع ابزار و تجهیزات تشکیل می‌شود و شرکت کنندگان زیر نظر اساتید متخصص بر روی تک تک اجزای الکتریکی و مکانیکی پرینترها کار کرده و پس از آشنایی با کاربرد آن‌ها به عیب‌یابی مشکلات رایج و تعمیر آن‌ها می‌پردازند.

موقعیت مکانی قابل دسترس آموزشگاه، عبور و مرور را از اقصی نقاط شهر تهران با استفاده از وسایل نقلیه عمومی مانند قطار شهری، بی آر تی، اتوبوس و تاکسی را آسان کرده است. به علاوه علاقمندان به ثبت نام در کلاس‌های حضوری که ساکن شهر تهران نیستند می توانند با سکونت در خوابگاه‌های نزدیک آموزشگاه با امکانات مناسب، در این کلاس شرکت کنند.

مدرک فنی و حرفه ای دوره آموزش تعمیر پرینتر

کلاس‌های آموزشی در موسسات و آموزشگاه‌های مختلف معمولا با ارائه یک گواهینامه پایان دوره همراه است. این گواهینامه پایان دوره در زمان ورود به بازار کار می تواند استخدام شما در سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی را تضمین کند. معتبرترین مدرک تعمیر پرینتر در داخل کشور مربوط به سازمان فنی و حرفه ای می باشد که در مجتمع آموزشی برق قابل اخذ است. با کمک این مدرک می توانید در کوتاه مدت وارد بازار کار شده و حتی کسب و کار شخصی خود را راه اندازی کنید. این مدرک در خارج از کشور نیز معتبر بوده و بین المللی می باشد.

برای اخذ مدرک فنی و حرفه ای، کلاس آموزشی خود را به پایان رسانده و با تکمیل فرم مربوطه خود را برای شرکت در آزمون کتبی آماده کنید. آزمون کتبی شامل سوالات چهار گزینه‌ای می‌باشد که باید در مدت زمان مقرر حداقل به 50 درصد سوالات پاسخ صحیح بدهید. آموزشگاه برای آسان شدن فرآیند آزمون کتبی، سوالات دوره‌های قبلی را در اختیار شما قرار می دهد. در صورت پشت سر گذاشتن موفق این مرحله باید در امتحان عملی شرکت کنید. حد نصاب قبولی در این آزمون کسب حداقل نمره 70 از 100 می باشد. پس از این دو مرحله شما می توانید مدرک فنی و حرفه ای تعمیرات پرینتر را از طریق سایت سازمان فنی و حرفه ای استعلام بگیرید.

سرفصل های دوره آموزش تعمیر پرینتر

در دوره آموزش تعمیر پرینتر در مجتمع آموزشی برق سرفصل ها و مطالب کاربردی با توجه به نیاز بازار کار ارائه می شود. سرفصل‌های این کلاس از پایه شروع شده و به صورت مرحله به مرحله پیشرفت می‌کند تا به سطح بالایی از تسلط برسید. سرفصل‌های آموزشی شامل موارد زیر هستند:

  • آموزش کارکرد مدل های مختلف پرینتر
  • آشنایی با قطعات به کار رفته در ساخت پرینتر ها و کاربرد آن ها
  • یادگیری مشکلات رایج در پرینتر ها و تعمیر آن ها
  • معرفی روش تعمیر برد الکتریکی برند های مختلف پرینتر
  • مونتاژ پرینتر ها و باز کردن قاب آن ها
  • یادگیری تعویض و شارژ درام
  • یادگیری روش شارژ کارتریج در پرینتر ها
  • آموزش عیب یابی، تعمیر و تعویض هیتر
  • یادگیری روش کار واحد لیزر در پرینتر ها و عیب یابی آن ها
  • آموزش برطرف کردن قسمت کاغذ کش و تعمیر آن
  • یادگیری سرویس عمومی پرینتر های متنوع

مدت دوره آموزش تعمیر پرینتر

دوره آموزش پرینتر در مجتمع آموزشی برق در یک دوره 15 ساعته برگزار می گردد که 80 درصد زمان کلاس در کارگاه‌های پیشرفته و مجهز سپری می‌شود تا شرکت کنندگان با کار بر روی مدل‌های متنوع پرینترها، روش‌های نوین و تضمینی برای عیب‌یابی و تعمیر صفر تا صد موتور اصلی، هیتر، ترمیستور، ترموستات و دیگر اجزای به کار رفته در ساخت پرینترها را به طور عملی یاد بگیرند.

مزایای شرکت در دوره تعمیر پرینتر در مجتمع آموزشی برق

با توجه به تنوع آموزشگاه ها و موسسات مختلف برگزار کننده دوره آموزش عیب یابی و تعمیر پرینتر، انتخاب یک آموزشگاه معتبر می‌تواند در کوتاه مدت شما را وارد بازار کرده و به درآمد عالی برساند. مزایای شرکت در دوره تعمیر پرینتر در مجتمع آموزشی برق عبارتند از:

  • آموزش مباحث کاربردی از مقدماتی تا پیشرفته
  • اساتید با تجربه و دارای سابقه کار عالی
  • آموزش حضوری در کارگاه های عملی
  • آموزش مجازی و آنلاین با استفاده از ویدئو های آموزشی
  • پشتیبانی نامحدود
  • شهریه مناسب
  • امکان تجدید دوره رایگان
  • موقعیت مکانی مناسب آموزشگاه
  • اختصاص دادن خوابگاه به کارآموزان ساکن شهرستان
  • دوره مشاوره کسب و کار رایگان
  • ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای تعمیر پرینتر

 

5/5 - (1 امتیاز)
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    WeCreativez WhatsApp Support
    اگر درباره دوره های آموزشی سوالی دارید بصورت 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستیم.
    سلام، چطور میتونم کمکتون کنم ؟