تهران - میدان انقلاب - روبه روی دانشگاه تهران - خیابان فخر رازی - نرسیده به خیابان جمهوری - ابتدای کوچه مهر - پلاک 4

آموزش باز کردن قفل گوشی اندروید زمان فراموشی رمز عبور

آموزش باز کردن قفل گوشی اندروید زمان فراموشی رمز عبور


احتمالا شما با مشکل فراموشی رمز عبور گوشی موبایل خود برخورد کرده اید! در این مقاله میخواهیم آموزش باز کردن قفل گوشی اندروید زمان فراموشی رمز عبور را بطور کامل برای شما توضیح بدهیم . شما تنها کسی نیستید که پین رمز عبور خود را فراموش می کند. ما در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه صفحه قفل را بر روی گوشی های اندروید باز کنید.

آموزش تعمیرات موبایل

پین های رمز عبور، به منظور امنیت تلفن اندروید و برای حفاظت از حساب گوگل از استفاده افراد غیر مجاز خدمت می کنند. اگر چه برخی از دستگاه های اندروید دارای ویژگی های امنیتی جدید مانند باز کردن اثر انگشت برای یک صفحه قفل اندروید یا برای حساب گوگل خود می باشند، برخی از افراد هنوز ترجیح می دهند از یک پین رمز عبور و الگو در حساب گوگل خود به عنوان صفحه قفل خود استفاده کنند. این روش می تواند زمانی که رمز عبور دستگاه اندروید را فراموش کرده اید استرس زا و وقت گیر باشد.

**توجه** برگزاری دوره آموزش تعمیرات موبایل با 30% تخفیف بصورت عملی و کاملا تخصصی 

 

8 روش آسان برای باز کردن قفل گوشی اندروید

در ادامه به روش های مختلفی که برای باز کردن قفل گوشی اندروید وجود دارد اشاره شده است:

  1. باز کردن قفل گوشی با حساب گوگل

این روش از حساب Google Recovery شما برای باز کردن قفل صفحه نمایش استفاده می کند. یکی از مزایای ادغام حساب گوگل این است که حساب های گوگل با اکثر دستگاه های اندروید دیگر شما در هم آمیخته اند و به شما امکان دسترسی به گوشی اندروید خود را از حساب گوگل و باز کردن قفل آن را می دهند. مراحل باز کردن قفل گوشی با استفاده از حساب گوگل به شرح زیر است:

باز کردن قفل گوشی اندروید

مرحله 1: روی گزینه Forgot Password بر روی حساب گوگل خود ضربه بزنید:

برای باز کردن قفل گوشی اندروید خود، بر روی صفحه قفل اندروید خود، روی Forgot Password  در حساب گوگل خود ضربه بزنید تا به منوی باز کردن حساب کاربری قفل شده در تلفن قفل شده خود دسترسی پیدا کنید.

مرحله 2: به حساب گوگل خود وارد شوید:

حساب های گوگل ضروری هستند و بنابراین ما همیشه باید به آن دسترسی داشته باشیم تا بتوانیم به طور کامل از ظرفیت آن استفاده کنیم. این می تواند به شما کمک کند گوشی اندروید خود را از بین ببرید.

جزئیات حساب گوگل خود را در حساب خود وارد کنید و روی «ورود به سیستم» روی دستگاه اندروید خود ضربه بزنید. از آنجا شما می توانید الگوی حساب گوگل خود را بر روی گوشی اندروید خود را برای حساب گوگل بازنشانی کنید تا گوشی خود را باز کنید.

از شما خواسته می شود که رمز عبور خود را برای حساب گوگل خود بازنشانی کنید تا گوشی را به طور مستقیم پس از ورود به سیستم باز کنید. اطمینان حاصل کنید که یکی را برای حساب گوگل خود تنظیم کنید که آن را به راحتی بر روی گوشی اندروید خود به یاد داشته باشید.

اگر اطلاعات حساب گوگل شما بر روی گوشی کار نمی کند، ممکن است لازم باشد آن را با استفاده از رایانه بازیابی کنید. به صفحه بازیابی حساب گوگل بروید و مراحل بالا را دنبال کنید تا بتوانید دوباره به حساب گوگل خود دسترسی پیدا کنید.

پیشنهاد ویژه: آموزش تعمیرات لوازم خانگی مجتمع آموزشی برق

  1. باز کردن گوشی اندروید با استفاده از ADB

با استفاده از مجموعه ای از دستورات ADB (Bridge Debug Android)، می توانید قفل گوشی اندروید را برای حساب گوگل خود باز کنید. شما باید برنامه های SDK و ADB را به درستی تنظیم نمایید. برای انجام این کار، پوشه پلتفرم خود را باز کنید و سپس یک دستور فرمان را در داخل آن باز کنید.

شما می توانید خط فرمان را در یک پوشه با SHIFT + راست کلیک انتخاب کنید، سپس پنجره Open Command را انتخاب نمایید. در حال حاضر دو دستور وجود دارد که باید وارد شوید تا تنظیمات ADB خود را تأیید کنید.

نسخه ADB: این نسخه نرم افزار ADB شما را نشان می دهد.

دستگاه های ADB:  باید مطمئن شوید که گوشی اندروید خود را به کامپیوتر وصل کرده اید. اگر دستگاه متصل باشد، شماره سریال تلفن باید در پنجره خط فرمان ظاهر شود. اگر نمی توانید شماره سریال را بازیابی کنید، گوشی اندروید خود را دوباره وصل کنید.

آمورش باز کردن قفل گوشی اندروید

  1. باز کردن قفل گوشی اندروید با استفاده از برنامه Fone

روش بعدی برای باز کردن قفل گوشی اندروید یک برنامه به نام Dr.Fone می باشد. این ابزار حذف قفل صفحه نمایش اندروید، می تواند صفحه نمایش قفل گوشی را با یک الگو، پین، رمز عبور و اثر انگشت باز کند. برای استفاده از این نرم افزار مراحل زیر باید طی گردند:

مرحله 1: برنامه را دانلود کنید

مرحله 2: برنامه را بر روی کامپیوتر خود راه اندازی کنید و روی باز کردن کلیک کنید.

مرحله 3: دستگاه خود را یک کابل USB به کامپیوتر وصل کنید

مرحله 4: اطلاعات تلفن خود را تأیید کنید

مرحله 5: شروع به حذف رمز عبور

  1. باز کردن گوشی اندروید با بوت شدن به حالت ایمن

این امکان وجود دارد که گوشی های اندروید را از طریق حالت ایمن باز کنید. لطفا توجه داشته باشید که این روش فقط برای گوشی های اندرویدی کار می کند که از یک برنامه شخص ثالث به عنوان صفحه قفل خود استفاده می کنند تا گوشی اندروید خود را باز کنند. این روش به طور موقت برنامه شخص ثالث را غیرفعال می کند و به شما راهی برای بازنشانی آن برای باز کردن قفل گوشی نشان می دهد. آموزش باز کردن قفل گوشی اندروید با استفاده از این روش در ادامه گفته شده است:

مرحله 1: بوت شدن به حالت امن

برای اکثر گوشی های اندروید، می توانید این کار را با آوردن منوی پاور انجام دهید. در این زمان یک اعلان ظاهر خواهد شد که درخواست می کند که آیا می خواهید گوشی شما به حالت امن راه اندازی مجدد شود. حال باید OK را فشار دهید.

مرحله 2: اطلاعات برنامه قفل صفحه نمایش خود را پاک کنید

  1. باز کردن گوشی اندروید با استفاده از UI قفل صفحه

قبل از تلاش برای انجام این کار، توجه داشته باشید که این روش فقط برای دستگاه های با اندروید 5.0 و 5.11 کار می کند، بنابراین اگر گوشی شما این نسخه را نداشته باشد، قادر به استفاده از این روش نخواهید بود.

این روش برای دور زدن یک صفحه قفل شده فقط یک راه حل اضطراری برای گوشی های موجود در این دسته است.

مرحله 1: کلید 10 و ستاره (*) را از طریق شماره گیر وارد کنید و روی دکمه emergency ضربه بزنید.

مرحله 2: Asterisks را کپی کنید و آنها را روی شماره گیر قرار دهید.

مرحله 3: با بازگشت به صفحه قفل، روی آیکون میانبر دوربین ضربه بزنید.

مرحله 4: روی تنظیمات ضربه بزنید

پس از کشیدن نوار اطلاع رسانی، گزینه تنظیمات را بر روی دستگاه اندروید خود فشار دهید. در حال حاضر، شما فرصتی برای ورود به رمز عبور خواهید داشت و باید همین کار را برای باز کردن گوشی خود تکرار کنید.

  1. نحوه باز کردن گوشی اندروید با استفاده از ADM

در این روش، از گوگل برای انجام تنظیم مجدد کارخانه از راه دور استفاده می شود. این کار نه تنها رمز عبور یا الگوی خود را از تلفن اندروید و رمز عبور قفل صفحه حذف می کند، بلکه تمام اطلاعاتی را که در آن دارید را نیز حذف خواهد کرد.

مرحله 1:  بر روی کامپیوتر خود، به وب سایت پیدا کردن دستگاه من رفته و دستگاه خود را پیدا کنید.

مرحله 2: پاک کردن دستگاه من را انتخاب کنید.

شما این گزینه را در سمت چپ صفحه خود مشاهده خواهید کرد. پس از تأیید عملکرد پاک کردن، تلفن شما بوت می شود و شروع به انجام بازنشانی کارخانه می نماید.

نحوه باز کردن قفل گوشی اندروید

  1. باز کردن گوشی اندروید با استفاده از تنظیم مجدد کارخانه

برای باز کردن قفل گوشی با استفاده از این روش شما به یک کابل USB و یک کامپیوتر نیاز دارید.

دستگاه خود را به کامپیوتر خود وصل کنید. گوشی خود را پیدا کنید و پوشه اصلی را با کامپیوتر خود باز کنید. کپی هر پوشه ای که می خواهید فایل ها را نگه دارد را ذخیره کنید.

مرحله 1: منوی بوت را وارد کنید

مرحله 2: دسترسی به حالت ایمن با کلید های صدا

مرحله 3: دستگاه خود را بازنشانی کنید

مرحله 4: گزینه پاک کردن داده ها را پاک کنید.

پس از تأیید گزینه، گوشی اندروید فرآیند را آغاز خواهد کرد. هنگامی که دستگاه به تنظیمات کارخانه بازگشت،گوشی اندروید شما بدون نیاز به رمز عبور باز خواهد شد. این کار باعث می شود تمام اطلاعات گوشی نیز حذف شود، مگر اینکه پشتیبان از فایل های خود داشته باشید.

اگر به تعمیرات تخصصی برد لوازم الکتریکی علاقه دارید میتوانید در دوره آموزش تعمیرات برد الکترونیکی مجتمع آموزشی برق شرکت کنید

  1. اندروید را با استفاده از اثر انگشت باز کنید

این روش به شما کمک می کند تا گوشی اندروید را بدون نیاز به تغییر پین یا الگو تغییر دهید. با استفاده از این روش، گوشی اندروید را می توان در عرض یک ثانیه باز کرد و ساده ترین روش های ذکر شده در بالا است. برای استفاده از این این روش شما باید یک اثر انگشت را به گوشی اندروید خود اضافه کنید. این روش فقط برای گوشی های اندروید با سنسور اثر انگشت کار می کند.

برای یادگیری دوره های فنی و مهارتی مانند: آموزش تعمیرات لوازم خانگی ، آموزش PLC ، آموزش نصب دوربین مدار بسته و … برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان آموزشگاه تماس بگیرید. شماره های تماس: 66953016-021 – 66957313-021

5/5 - (1 امتیاز)


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *